Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@16:03:18 GMT

AFC درخواست حریف استقلال را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۴۹۴۴

AFC درخواست حریف استقلال را رد کرد

گروه ورزشی/ بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند 98 به تعویق افتاد، امروز به‌صورت متمرکز در دوحه قطر از سرگرفته می‌شود. در گروه A از ساعت 19:30 الاهلی عربستان و الشرطه عراق با هم دیدار می‌کنند.

الشرطه به‌دلیل درگذشت ناظم شاکر سرمربی سابق تیم ملی عراق به‌دلیل کرونا، درخواست یک دقیقه سکوت پیش از این دیدار را داشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا با آن موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار بود از ساعت 22:30 امشب، استقلال و الوحده دیگر بازی این گروه را برگزار کنند ولی این دیدار به‌دلیل سفر نکردن تیم اماراتی لغو شد. این در حالی است که سفر نکردن الوحده به دوحه به یک معضل بزرگ در این گروه تبدیل شده است. دیکولوف، نایب رئیس کمیته اجرایی مسابقات در نشست خبری درباره وضعیت الوحده گفت:«وقتی AFC تصمیم به از سرگیری مسابقات می‌گیرد، تمام تیم‌ها باید 72 ساعت قبل از سفر تست‌های لازم را بدهند. همین موضوع برای داوران نیز اجرا شد.
باید جواب تست‌ها منفی باشد و این امری طبیعی است. تمام ارتباطات لازم با باشگاه‌ها برای انجام تست‌ها برقرار شد اما الوحده اعلام کرد تعداد زیادی از بازیکنانش به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. تمام برنامه‌ها با همکاری دولت قطر و کمیته برگزاری مسابقات انجام شد و اکثر باشگاه‌ها در آن زمان به دوحه رسیده بودند. به همین خاطر AFC به آنها(الوحده) اعلام کرد امکان تعویق بازی وجود ندارد. این موضوع به کمیته مسابقات ارجاع داده شد تا تصمیم‌گیری کند. بدین ترتیب هیچ بازی‌ای به تعویق نمی‌افتد. «در این بین سایت «اسپورت» عربستان خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمامی تیم‌های حاضر ابلاغ کرده اگر 14 بازیکن‌شان سالم باشد و کرونا نداشته باشند، باید بازی کنند. کاروان هر تیم متشکل از 23 بازیکن است و این نشان می‌دهد که اگر تعداد کرونایی‌ها به 10 بازیکن برسد، بازی‌های آنها به تعویق می‌افتد. در این بین طبق بیانیه رسمی AFC تاکنون تنها تست 5 بازیکن و یک عضو باشگاه الهلال عربستان و یک بازیکن از الدحیل قطر مثبت بوده است.
 اولین آزمون سرمربیگری رحمتی
بازی‌ها امشب با برگزاری 2 دیدار از گروه B ادامه خواهد یافت. شهرخودرو از ساعت 19:30 به مصاف شباب الاهلی امارات خواهد رفت. مشهدی‌ها که پیش از این با هدایت مجتبی سرآسیایی در لیگ قهرمانان حضور داشتند، در چند ماه اخیر دستخوش تغییرات زیادی شدند و پس از اینکه سهراب بختیاری‌زاده هم از سرمربیگری این تیم کنار رفت، حالا سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان‌شان را به‌عنوان سرمربی – بازیکن در اختیار دارند. رحمتی طبق قوانین به‌دلیل نداشتن مدرک A مربیگری نمی‌تواند در نشست‌های خبری سرمربیان شرکت کند اما به هر حال این اولین آزمون رسمی سرمربیگری رحمتی است و باید دید گلر سابق استقلال و تیم ملی چگونه کار خود را آغاز می‌کند؟ البته قرار بود استفانو کوزین دستیار رحمتی به اردوی شهرخودرویی‌ها اضافه شود اما این مربی ایتالیایی به مدیران باشگاه اعلام کرد که در فصل جدید با آنها همکاری نخواهد کرد. به این ترتیب علی سامره و محمد نوازی، کمک‌های اصلی رحمتی در شهرخودرو هستند. شهرخودرو در حالی کار خود را در لیگ قهرمانان از سر می‌گیرد که محمدحسین مرادمند (مدافع) و میلاد سرلک (هافبک) این تیم به ترتیب به استقلال و پرسپولیس پیوسته اند. با این اوصاف، رحمتی امیدوار است با حضور بازیکنانی مانند محمدرضا خلعتبری، فرشاد فرجی، امین قاسمی نژاد و روح الله سیف الهی استارت خوبی در این مسابقات بزند. البته شهرخودرو 2 مسابقه ابتدایی خود را باخته است. این تیم در بازی اول 2-0 مغلوب الهلال عربستان شد و در بازی بعد هم 3-0 به پاختاکور باخت. این در شرایطی است که الاهلی هم که هدایتش را یک مربی اسپانیایی به‌نام جرارد زاراگوزا برعهده دارد، 2 بازی قبل خود در این رقابت‌ها را با نتیجه مشابه 2-1 به پاختاکور و الهلال باخته است. براین اساس، پاختاکور و الهلال با 6 امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و الاهلی و شهرخودرو بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه قرار گرفته‌اند. در چنین شرایطی این دیدار از اهمیت زیادی برای هر 2 تیم برخوردار است و آنها می‌خواهند با کسب 3 امتیاز به اوضاع خود سروسامان بدهند. در دیگر دیدار این گروه، الهلال و پاختاکور از ساعت 22:30 برابر هم به میدان می‌روند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی عصر فردا پنجشنبه به مصاف صنعت نفت‌ آبادان می‌رود که این تیم همچنان حسرت دیدار رفت را می‌خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ فردا پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت خواهد رفت.

سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم با حضور اوسمار، جان دوباره‌ای گرفته‌اند و حالا با ۴۹ امتیاز در یک امتیازی صدرجدول قرار دارند. پرسپولیسی‌ها که منتظر لغزش استقلال برای رسیدن به صدر جدول هستند در تمامی بازی‌های پیش‌روی خود محکوم به برد هستند. در مقابل نیز صنعت نفت با ۱۶ امتیاز در منطقه سقوط بوده و برای بقا در لیگ برتر، نیاز مبرمی به برتری در این بازی خانگی خود دارد.

قرمزها در شرایطی باید در دیدار برگشت به مصاف صنعت نفت بروند که در بازی رفت شرایطی عجیبی برای این تیم در ورزشگاه آزادی رخ داد. در همان دقایق ابتدایی بازی علی یوسف بازیکن عراقی نفتی‌ها موفق شد دروازه سرخ‌پوشان را باز کند تا کار از همان دقایق نخست بازی برای میزبان سخت شود. نیمه نخست بازی درحالی با برتری صنعت‌نفت به پایان رسید که حسین سنگ‌گیر در وقت‌های تلف شده بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم، ۱۰ نفره شود.

با شروع نیمه دوم محمد عمری خیلی زود روی پاس امید عالیشاه گل مساوی را وارد دروازه صنعت‌نفت کرد. سرخ‌پوشان که برای به ثمر رساندن گل برتری، حملات زیادی را روی دروازه حریف آبادانی ترتیب دادند در نهایت توسط گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی موفق شدند در دقیقه ۷۵ از حریف پیشی بگیرند.

هواداران پرسپولیس در حالی که در دقایق پایانی جشن برتری مقابل حریف آبادانی را برگزار می‌کردند که دانیال اسماعیلی‌فر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. اگر چه کادرفنی پرسپولیس به ویژه یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق معتقد بودند توپ گل نشده اما داور نظر دیگری داشت تا در پایان صنعت‌نفت ۱۰ نفر موفق شود با امتیاز تهران ترک کند و قرمزها ۲ امتیاز مهم خانگی را از دست دادند. ۲ امتیازی که می‌توانست اکنون پرسپولیس را در صدر جدول قرار دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پرسپولیس از جام حذفی با پیروزی صنعت نفت پیروزی یک برصفر پرسپولیس برابر صنعت نفت

دیگر خبرها

  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!