Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-18@07:00:17 GMT

مجید آخوندی رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۵۴۴۰

مجید آخوندی رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی شد

رئیس رسانه ملی با صدور حکمی مجید آخوندی، معاون سیاسی سازمان را به ریاست ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

به گزارش شریان نیوز،مجید آخوندی، معاون سیاسی سازمان صداوسیما به ریاست ستاد انتخابات این سازمان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی‌شهر و روستا و اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی در این حکم، اطلاع رسانی به موقع، دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصل بی طرفی، تولید برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و زمینه سازی مناسب برای حضور پرشور آحاد ملت ایران پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخاباتی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی را از راهبرد‌های رسانه ملی برشمرد.

وی در این حکم انتظارات خود از این ستاد را اینگونه عنوان کرد که ضمن هدایت، ایجاد هماهنگی و بهره گیری بهینه از همه ظرفیت‌های سازمان در تحقق اهداف ترسیم شده، در نظارت بر حسن اجرای این سیاست‌ها اهتمام جدی به عمل آید.

طبق حکم رئیس سازمان صداوسیما، مجید آخوندی می‌بایست نتایج ارزیابی‌ها و تحلیل‌ رویداد‌های مرتبط با انتخابات، تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف، اقدامات صورت گرفته و نتایج نظارت بر عملکرد بخش‌های مرتبط سازمان را به صورت متناوب به دکتر علی عسکری گزارش دهد.

منبع: شریان

کلیدواژه: مجید آخوندی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: مرحله اول انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار خوب پشت سر گذاشتیم و انتخابات روان و آرامی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از حضور مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم و از آنها دعوت می‌کنیم در مرحله دوم هم مشارکت داشته باشند، افزود: از ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان حوزه‌های انتخابیه آبادان (برای دو کرسی از سه کرسی این حوزه) و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم کشیده شد و ۲۱ اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: امروز با حضور اعضا و رؤسای کمیته‌های ستاد و فرمانداران آبادان، رامهرمز و رامشیر نشست ستاد انتخابات استان برگزار شد و تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های اجرایی، ساماندهی مجدد شعب، مسائل فنی، پشتیبانی و سایر ملزومات انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد.

کد خبر 6078976

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان