Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@07:40:30 GMT

تجلیل خادمیاران‌رضوی از جهادگران سلامت اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۵۶۳۰

تجلیل خادمیاران‌رضوی از جهادگران سلامت اصفهان

جعفری با اشاره به تلاش‌های بی وقفه جهادگران سلامت در مدت طولانی گفت: خادمیاران‌رضوی کانون سلامت با حضور در بیمارستان عیسی بن مریم از جهادگران سلامت تجلیل کردند.

«مصطفی جعفری» مسئول کانون سلامت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: صبح امروز تعدادی از خادمیاران کانون سلامت با حضور در بیمارستان عیسی بن مریم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندین ماهه کادر درمان این بیمارستان، هدایای متبرکی تقدیم آنان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون سلامت رضوی ادامه داد: این بسته ها که شامل نمک، نبات و اسفند تبرکی است به مدیریت بیمارستان و پرسنلی که طی ماه‌های گذشته به بیماری کرونا مبتلا شده بودند اهدا شد.

 

وی ابراز داشت: در پایان این دیدار با برنامه ریزی های قبلی، پرچم متبرک آستان قدس رضوی تقدیم دفتر مدیریت بیمارستان شد.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: خادمیاران رضوی جهادگران بیمارستان اصفهان سلامت کانون سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره محیط زیست، سلامت و امینی شهرداری مشهدگفت:جوندگان از جمله موش‌ها، محیط انسانی را به طریق مختلفی تهدید کرده و علاوه بر خسارات بهداشتی و اقتصادی فراوان، میزبان یا منبع بیماری‌های متعددی هستند.

 محمد پذیرا  افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده موش‌ها حدود ۳۵ نوع بیماری مختلف از جمله هاری، طاعون، لپتوسپیروز، حصبه، یرسینیوزیس، تیفوس، تولارمی را به انسان منتقل می‌کنند که این مهم، به روزرسانی مستمر روش‌های مبارزه و شناخت پیوسته رفتار و عادات این حیوانات باهوش را می‌طلبد.

او گفت: در سالیان اخیر با مطالعات علمی و استفاده از روش‌های متنوع در شهر مشهد، تعداد کانون جوندگان از ۶۰ به ۸ کانون کاهش پیدا کرده است.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: فرآیند مطالعاتی شناخت تنوع گونه‌ای جوندگان آفت شهری و حاشیه شهر و ارائه راهکار‌های نوین مبارزه تلفیقی با آنها به صورت ویژه برای اولین بار در مشهد آغاز شده است و با برنامه‌ریزی بلند مدت، کاهش کانون‌های جوندگان شهری و توسعه پایدار بهداشت شهری امکان‌پذیر خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است