Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال تلویزیونی "بچه محل" با حضور عموپورنگ و بازیگران شناخته‌شده‌ای در دوران کرونا روی آنتن رفت و این روزها بعد از توقف چند روزه، این روزها در حال ضبط است تا با قصه‌ها و شخصیت‌ها و بازیگران جدید و مهمان، بعد از ماه صفر به آنتن شبکه دو سیما برمی‌گردد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال تلویزیونی "بچه‌محل" به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده که از ابتدای شیوع کرونا هم در ایام نوروز، رمضان و تا قبل از ایام محرم و صفر روی آنتن بود این روزها بعد از توقف چند روزه، دوباره به محل ضبط برگشته و خودش را آماده روزهای بعد از محرم و صفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسلم آقاجان‌زاده تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی در خصوص اتفاقات جدید "بچه محل" به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،  گفت: بعد از موج دوم کرونا و شیوع دوباره، مدتی تعطیل کردیم و بیش از یک هفته است به محل ضبط برگشته‌ایم و فصل سوم را فیلمبرداری می‌کنیم. اگر کرونا اجازه بدهد و مشکلی پیش نیاید 30 قسمت تعهد داده‌ایم، بتوانیم کار را به آنتن برسانیم. 

وی درباره زمان پخش فصل سوم، افزود: مدیران تلویزیون خواسته‌اند که تا 55 قسمت هم کار شود اما همه این‌ها بستگی به این دارد که کرونا اجازه بدهد و شرایطش فراهم شود. ان‌شاءالله با داستان‌های جذاب و بازیگران مهمان صاحب‌نام و کاربلد بعد از ایام محرم و صفر به آنتن برخواهیم گشت. 

آقاجان‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا "بچه‌محل" در فصل سوم تغییراتی دارد، گفت: نقش دایی منوچهر را که حامد آهنگی بازی می‌کرد مورد استقبال قرار گرفت و به همین‌خاطر این بازی و تیپ و شخصیت به صورت ثابت در فصل سوم حضور دارد. در حال طراحی شخصیت عروسکی هستیم که اگر موردنظر ما ساخته و پرداخته شود حتماً صداپیشه‌ای شناخته شده خواهد داشت و وارد "بچه‌محل" می‌شود. 

وی در خصوص بازیگران مهمان جدید "بچه‌محل" توضیح داد: با علیرضا خمسه وارد مذاکره شدیم اما به دلیل حضورش در سریال و فیلم سینمایی، زمانش هماهنگ نشد؛ گرچه خودش خیلی علاقه‌مند بود در این سریال حضور داشته باشد. البته هنوزم بتوانیم این هماهنگی را ایجاد کنیم ان‌شاءالله در فصل سوم در خدمتشان خواهیم بود. حمید لولایی به دلیل حضورش در سریال نوروزی شبکه سه نتوانستیم بیشتر از حضورشان بهره ببریم. بازیگران زیادی را مذاکره کرده‌ایم که مشخص شدند اعلام می‌کنیم. 

تهیه‌کننده "بچه‌محل" درباره داستان و قصه‌های فصل سوم، تصریح کرد: سوژه‌های جدیدی برای مسیر کاری‌مان یعنی توجه به مباحث تربیتی و روانشناسی درنظر گرفته‌ایم که اتاق فکر در حال طراحی‌اند. 

آقاجان‌زاده با اشاره به حضور روحانی محله در سریال، گفت: روحانی (حاج‌آقای محمدی) که در فصل دوم اضافه شدند که البته قرار بود در زمانِ حضور تماشاچی که به علت کرونا این فضا برای تولید فراهم نشد، حاضر باشند؛ در فصل سوم هم قسمت‌هایی را با حضور روحانی محله خواهیم داشت که وارد "بچه‌محل" شدند و با این اهالی مراوده دارند. او معلم کلاس قصه‌گویی فرهنگسرای "بچه‌محل" است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شخصیت جدیدی آورده‌ایم به اسم "چه‌چه" که برادر گلدان‌خان و بلبل‌‌خان است و از شهرستان آمده؛ این شخصیت را علیرضا گالش بازی می‌کند که او با گریم جوانی در این نقش و با گریم متفاوت پیرمردی نقش پدر گلدان‌خان و بلبل‌خان را هم ایفا می‌کن. 

داریوش فرضیایى، کمند امیر سلیمانى، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانى، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتى، آرش میر احمدى، امیر سهیلى، ابراهیم شفیعى، سوسن پرور، ایمان صفا، پیمان مرادی، علیرضا گالش و امیرمحمد متقیان، با هنرمندى: سروش جمشیدى بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند. 

تدارک بسیج صداوسیما برای هفته‌ دفاع‌مقدس/ از فیلم تلویزیونی تا تیزر سینمایی "پوتین قرمزها"یادداشت| "سرزده" تلویزیون همه‌چیز داشت جز ناظر!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ربیع الاول ماه محرم بازیگران سینما و تلویزیون ایران برنامه کودک و نوجوان شبکه دو سریال ایرانی ماه محرم بازیگران سینما و تلویزیون ایران برنامه کودک و نوجوان شبکه دو سریال ایرانی آقاجان زاده فصل سوم بچه محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام علیرضا داودنژاد برای تشکر از هم‌دردی‌ها و همدلی‌ها

علیرضا داودنژاد در پیام تشکرش به خاطر هم‌دردی‌ها برای درگذشت رضا داودنژاد نوشت: «غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

این کارگردان سینما در متنی کوتاه که چند روز پس از درگذشت رضا داودنژاد در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت:

« همه از او هستیم و به او باز می‌گردیم.

از همدردی‌ها، همدلی‌ها، تسلیت‌ها، تماس‌ها، پیام‌ها و مشارکت در سوگواری‌های دلسوختگان عزیز رضای دلبندم، قلبا ممنونم و تشکر می‌کنم.

غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون که از چندماه قبل در پی عفونت خونی در بیمارستان بستری بود، سیزدهم فروردین‌ماه از دنیا رفت.

رضا داودنژاد که متولد اردیبهشت سال ۱۳۵۹ بود، سال ۱۳۹۱ عمل پیوند کبد انجام داد و پس از آن با بهبود شرایط جسمی فعالیت‌های هنری خود را از سر گرفت.

او در طول سال‌های کاری خود در فیلم‌های متعددی همچون «مصائب شیرین»، «کلاس ‌هنرپیشگی»، «هوو»، «بچه‌های بد»، «لامینور»، «هشت‌پا» و «بیرو» بازی کرده بود که بخشی از آنها فیلم‌های پدرش علیرضا داودنژاد بود.

علیرضا داودنژاد آخرین همکاری‌اش با پسرش رضا (داودنژاد) «مصائب شیرین ۲» است که هنوز رنگ پرده ندیده است، فیلمی که در سال ۹۸ مجوز نمایش گرفت اما هنوز شرایط اکرانش فراهم نشده است.

رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و با حضور محمدرضا داودنژاد، بازیگران «مصائب شیرین٢» هستند.

این فیلم ۲۰ سال پس از «مصائب شیرین» ساخته شده و در در خلاصه داستانش آمده است: «دختری برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادر را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی گذشته خود را مرور می‌کنند تا به آنچه موجب فاصله گرفتن فرزند از آن‌ها و برگزاری جداگانه جشن تولد شده پی ببرند.»

فیلم مصائب شیرین ۲ در انگلستان ساخته شده است و در آن به موقعیت جوانان دو تابعیتی هم می‌پردازد که علاقه‌مند سفر به ایران و احتمالا فعالیت در وطن هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراسم ختم رضا داوودنژاد با حضور هنرمندان (عکس) تشکر علیرضا داوودنژاد از وفاداری غزل بدیعی: عروس عزیزم تا ابد در قلب من جا داری (فیلم) کوچ ابدی رضا داوودنژاد بازیگر و چند نکته قابل تامل

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • پیام علیرضا داودنژاد برای تشکر از هم‌دردی‌ها و همدلی‌ها
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس