Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ایده‌بازار امیرکبیر، نخستین رویداد ملی ایده‌بازار سلامت دیجیتال را با شعار“ فناوری سلامت، اقتصاد دانش بیان و توسعه سلامت ملی» در دی‌ ماه امسال با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش خصوصی برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو کردن ظرفیت‌های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

ایده‌بازار سلامت دیجیتال در تلاش است با شناسایی فناوری‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آن ها، گامی مؤثر در مسیر رفع چالش‌های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد.

فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی digitalhealth.ideasbazaar.ir، حداکثر تا ۱۵ آبان‌ برای ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

ایده‌بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته فناوری اطلاعات و رباتیک پزشکی این دفتر را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید

دفاع مجازی از پایان نامه‌ها در دانشگاه امیرکبیر

وزارت علوم، وزارت صنعت، سازمان غذا و دارو، اداره‌کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی شهید بهشتی، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران و شتاب‌دهنده هلثینو از دیگر حامیان این رویداد ملی هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر آموزش عالی سلامت دیجیتال ایده بازار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان