Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان ایران در اولین دیدار خود در آغاز مجدد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه سپاهان ایران در ورزشگاه جام بن حمد دوحه قطر به مصاف النصر عربستان می‌رود.

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع بیماری COVID-19 پس از انجام دو هفته از مرحله گروهی، با وقفه‌ای ۷ ماهه همراه شد و حالا باقیمانده مسابقات باید در یک فاصله کوتاه به صورت فشرده در کشور قطر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونمایی از سپاهان محرم برابر نایب قهرمان عربستان

سپاهان در حالی وارد مسابقات می‌شود که پس از پایان مسابقات لیگ برتر ایران، تغییر و تحولات زیادی در کادر مدیریت و کادر فنی این باشگاه رقم خورد و مسابقات پیش رو اولین دیدارهای سپاهان با محرم نویدکیا، سرمربی جدید این تیم به شمار می‌آید. محرم نویدکیا، بزرگترین اسطوره باشگاه سپاهان و فوتبال اصفهان چند سال پس از خداحافظی از مستطیل سبز در عرصه مربیگری به تیمش بازگشته است و نگاه‌های زیادی معطوف به نمایش سپاهانِ محرم در آسیا و عملکرد او است.

سپاهان در حالی به مصاف النصر عربستان می‌رود که محمدرضا حسینی و علی مصلح را به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در اختیار ندارد. بدین ترتیب به احتمال فراوان مهدی ترکمان و رضا میرزایی در پست‌های دفاع چپ و وینگر راست به کار گرفته خواهند شد.

سپاهان از دو دیدار قبلی خود یک برد و یک شکست داشته است و با ۳ امتیاز رده سوم گروه را تصاحب کرده است. دو تیم مدعی دیگر گروه یعنی النصر عربستان و السد قطر با ۴ امتیاز بالاتر از سپاهان قرار گرفته‌اند و به نظر می‌آید با توجه به قدرت السد، این تیم را باید بخت اول صعود از گروه بدانیم و تیم صعود کننده دیگر نیز از دل دو دیدار تعیین کننده بین سپاهان و النصر عربستان بیرون می‌آید.

طبق برنامه، سپاهان ایران و النصر عربستان در هفته‌های سوم و چهارم مرحله به مصاف یکدیگر می‌روند که طبق زمان بندی جدید مسابقات، این دو دیدار در فاصله ۳ روز در روزهای ۲۵ و ۲۸ شهریور برگزار می‌شود. بدون شک با توجه به شرایط جدول، این دو دیدار در تعیین یکی از تیم‌های صعود کننده نقش مهمی دارد.

در سوی دیگر النصر عربستان در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که هفته گذشته آخرین دیدار خود در لیگ عربستان را با برد پشت سر گذاشت و در نهایت با کسب مقام نایب قهرمانی لیگ به کار خود پایان داد. آنها بلافاصله پس از پایان رقابت‌های لیگ عربستان در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند اما در سوی دیگر سپاهان شرایط متفاوتی دارد و از آخرین مسابقه رسمی‌اش بیش از یک ماه می‌گذرد.

بازیکنان کلیدی

در سپاهان امید اول این تیم برای گلزنی کی‌روش استنلی و محمد محبی است که در خط حمله منتظر فرصت درخشش هستند، سپاهان خط هافبک خوبی نیز با مهدی کیانی، امید نورافکن و سروش رفیعی دارد و درون دروازه نیز بهترین دروازه بان ایران یعنی پیام نیازمند را دارد.

النصر اما از حیث بازیکنان خارجی یک سر و گردن از سپاهان بالاتر است، آنها اخیراً مارتینز، مهاجم آرژانتینی را با مبلغی هنگفت به خدمت گرفتند تا در کنار عبدالرزاق حمدالله، خط حمله النصر را خطرناک‌تر کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، عزت الله پورقاز، مهدی ترکمان، امید نورافکن، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمد محبی، رضا میرزایی و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی النصر:

برد جونز، عبدالرحمان العبید، عبدالله مادو، مایکون، عبدالله الامری، سلطان الغنم، عبدالرحمان الدوساری، علی مختار، خالد الغنم، مارتینز و عبدالرزاق حمدالله

کد خبر 444114

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق النصر عربستان سپاهان ایران دو دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی

کامبک در برگامو یا آخرین بازی لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ در رقابت‌های اروپایی؟

طرفداری | پس از برتری 3-0 آتالانتا در آنفیلد، لیورپول برای جبران شکست سنگین دیدار رفت به مصاف شاگردان جانپیرو گاسپیرینی می‌رود. 

اطلاعات آماری دیدار آتالانتا و لیورپول تورنمنت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، فصل 24-2023 تاریخ برگزاری: پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 | 18 آوریل 2024 ساعت: 22:30 به وقت تهران  محل برگزاری: ورزشگاه گویس داور: فرانک لتکسیر (فرانسه) ترکیب رسمی آتالانتا و لیورپول  آتالانتا در حال تکمیل لیورپول (3-3-4): آلیسون | آرنولد، کوناته، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، مک آلیستر، جونز | صلاح، خاکپو، دیاز 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • وست هم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد