Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:08:16 GMT

۲۰درصد بودجه سریال جلال ۲ با شهرداری تبریز است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۶۳۰۹

۲۰درصد بودجه سریال جلال ۲ با شهرداری تبریز است

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: شهرداری و شورای شهر تبریز در ۲۰ درصد پروژه ساخت سریال جلال مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرتضی صفری در آیین آغاز ساخت فصل دوم سریال جلال افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در ساخت سریال جلال مشارکت خوبی دارند که این نشان می دهد که این مدیران نگاه فرهنگی دارند و موضوع فرهنگ در اولویت کار آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه صدا و سیما تلاش می کند تا تاریخ آذربایجان‌شرقی در هزار توی تاریخ گم نشود، عنوان کرد: در میان جنگ ترکیبی و شناختی تمام عیار قرار داریم که اعتقادات و باورهای معنوی و گذشته پر افتخار ما را هدف قرار داده است.

صفری تاکید کرد: ملت جدا افتاده از هویت خود با هر بادی تکان می خورد. تبریز و آذربایجان از دوران صفویه تا امروز استبدادستیزی خود را به اثبات رسانده اند و در مقابله با روس ها، مقابله با عثمانی ها و دوران دفاع مقدس تلاش های زیادی کرده اند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی عنوان کرد: تا به امروز در این موضوعات به خوبی کار نشده است. شخصیت و تاثیرگذاری بزرگانی چون پروین اعتصامی، جبار باغچه بان، دکتر مبین و ... ظرفیت ساخت یک سریال فاخر را دارند.

او اضافه کرد: بعد از ۴۰ سال از انقلاب، یک کار خوب از شهید باکری و شهید تجلایی نداریم. یک فیلم و سریال، همیشه به یادگار می ماند و تا سالها بعد روایت گر تاریخ خواهد بود.

صفری با اشاره به اینکه فصل اول سریال جلال با اقبال عمومی مواجه شد، گفت: سریال جلال تبدیل به یک برند شده است و برای اولین بار، سه شبکه ملی و بین المللی این سریال را پخش کردند. در دهه فجر سال گذشته، ۱۰ قسمت از این شبکه ها پخش شد.

او افزود: در این سریال به مرور زندگی سه شهید آیت‌الله قاضی، آیت الله مدنی و شهید علی تجلایی پرداخته می شود.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سریال جلال از هنرمندان بومی استفاده شده است، یادآور شد: در فصل اول جلال، از میان ۲۰۴ بازیگر دیالوگ گو، ۲۰۰ نفر از تبریز بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صداوسیما شهردار تبریز سریال جلال آذربایجان شرقی سریال جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی

 موحدنیا در دیدار با فرماندار اسکو گفت: به منظور توانمند سازی شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی و رفع نیاز‌های شهر‌های تحت پوشش ۴۲ دستگاه  ماشین آلات به شهرداری‌ها تحویل داده شد.

وی از تداوم تخصیص قیر رایگان به شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر استان خبر داد و افزود: افزون بر ۱۶۰ تن قیر رایگان طی سال گذشته به شهر اسکو تحویل داده شد که نقش شهرداران و شورا‌های اسلامی در پیگیری ،تحقق و جذب آن موثر بود.

موحدنیا با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرستان اسکو بر ضرورت ایجاد واحد‌های بوم گردی در اسکو تاکید کرد و ادامه داد:باید از ظرفیت روستای تاریخی کندوان نهایت استفاده را کرده و به جذب سرمایه گذار اقدام کنیم تا از رهگذر آن بتوانیم درآمد پایدار برای این شهر ایجاد کنیم.

فرماندار اسکو هم در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان روستای توریستی کندوان را جزو روستا‌های پربازدید از نظر گردشگری در کشور دانست و افزود: طبق آمار میراث فرهنگی در نوروز امسال روستای تاریخی کندوان رتبه پنجم کشوری و رتبه اول استانی را از نظر میزان حضور گردشگر به خود اختصاص داد.

 فیروزی گفت: با ثبت جهانی روستای گزدشگری کندوان استانداردسازی در مسیر‌ها و مبادی ورودی شهر‌های مجاور این روستا لازم است.

در این نشست محسن رحیم زاده به عنوان شهردار جدید اسکو معرفی و از زحمات رمضان سلیم زاده قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز