Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@11:18:18 GMT

تعطیلی یک ماهه فرودگاه چابهار

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۶۸۷۳

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان با اشاره به تعطیلی یکماهه فرودگاه چابهار اظهار کرد که فرودگاه های زاهدان، زابل و ایرانشهر آمادگی کامل جهت پذیرش پرواز و مسافر را دارند.

علی جزینی زاده، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وقفه یکماهه پرواز و پذیرش مسافر در فرودگاه چابهار، اظهار کرد: فرودگاه چابهار به این اداره کل طی اطلاعیه هوانوردی (نوتام) اعلام کرده که به دلیل تعمیرات، این فرودگاه از ٢٠ شهریور به مدت یکماه پذیرش پرواز و مسافر را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه آماده شدن و ساخت فرودگاه جدید چابهار از اولویت های منطقه آزاد چابهار و استان است، افزود: تا تکمیل نهایی این فرودگاه؛ فرودگاه های زاهدان، زابل و ایرانشهر آمادگی کامل جهت پذیرش پرواز و مسافران چابهار را خواهند داشت.
جزینی زاده خاطرنشان کرد: نزدیکترین فرودگاه به چابهار، فرودگاه ایرانشهر با فاصله ٣۰۰ کیلومتر است.
به گفته وی، فرودگاه های استان سیستان وبلوچستان به ویژه فرودگاه شهرهای زاهدان، زابل و ایرانشهر آمادگی پذیرش پرواز و مسافر رابه طور ۲۴ ساعته دارند.
در ادامه، مدیر کل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در فرودگاه های این استان خبر داد و عنوان کرد: به منظور اجرای پروتکل های بهداشتی، تمامی سطوح ترمینال، قبل و بعد از هر پرواز، ضدعفونی و میکروب زدایی می شوند.
وی افزود: غربالگری و پایش مسافران ورودی و خروجی با اسکنرهای حرارتی در فرودگاه زاهدان، نصب نشانگرها و تابلو در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ترمینال فرودگاه زاهدان و اعلان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی کارکنان اطلاعات پرواز در ترمینال فرودگاه زاهدان از دیگر مواردی است که در راستای پروتکل های بهداشتی در این استان انجام می شود.

برچسب ها: چابهار ، سیستان و بلوچستان ، فرودگاه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000K5e

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: چابهار سیستان و بلوچستان فرودگاه پذیرش پرواز و مسافر سیستان و بلوچستان فرودگاه چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد