Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید برای شیاطین سرخ از هفته آینده آغاز می شود و مدافع چپ امیدوار است پایان آن همراه با چند جام باشد. 

لوک شاو می گوید منچستریونایتد در فصل 21-2020 کسب جام را نسبت به قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ در اولویت قرار می دهد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی منچستریونایتد، شاگردان اوله گونار سولسشر فصل گذشته را در جمع سه تیم برتر لیگ به پایان رساندند و در لیگ کاپ، جام حذفی و لیگ اروپا تا نیمه نهایی پیشروی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ که سه سال است هیچ جامی کسب نکرده اند، آخرین بار در سال 2013 قهرمان لیگ برتر شدند. شاو گفته است او و هم تیمی هایش با وجود پیش فصل کوتاه، آماده رقابت کردن هستند.

حس و حال خیلی عجیبی دارد؛ به ویژه برای من. احساس نمی کنم به اندازه کافی تعطیل بودم؛ واقعا چنین حسی دارم! اما زندگی همین است. ما باید آماده کنار آمدن با هر اتفاقی باشیم و حالا با تیمی مملو از بازیکنان در کلاس جهانی، مشتاق بازگشت (به تمرینات) در روز دوشنبه هستیم. برای فصل جدید آماده هستیم. باید روی کسب جام ها تمرکز کنیم، نه رسیدن به جمع چهار تیم برتر. باشگاهی مثل ما باید برای تصاحب جام ها تلاش کند. 

کاستی های پیش فصل منچستریونایتد

منچستریونایتد در بازی تدارکاتی روز شنبه با نتیجه 1-0 مغلوب استون ویلا شد. شاو 25 ساله که در آن بازی 90 دقیقه بازی کرد، از نتیجه رقم خورده ناراضی ولی از تمرین صورت گرفته راضی بود.

خب، این یک بازی دوستانه بود ولی من به خاطر این که برنده نشدیم ناراحت هستم. در واقع شکست خوردیم و از این بابت خیلی ناراحت شدم. ما فرصت می سازیم ولی بعضا در گل کردن آن ها با مشکل مواجه می شویم. به عنوان کسی که خودش هم روزگاری یک مهاجم بوده است، سرمربی در تمرینات روی این مسئله با بازیکنان کار می کند و تلاش او بر این است تا این مشکل را مرتفع سازد. اما قطعا تمرکز اصلی ما روی بازی کردن پس از یک وقفه بود. واقعا پیش فصل شلخته ای بوده است. در ابتدای پیش فصل به دلیل قرنطینه و مسابقات ملی، فقط چهار نفر بودیم که در تمرینات شرکت می کردیم، بنابراین شرایط خیلی سختی بود. 

همچنین بخوانید:

ریو فردیناند: منچستریونایتد برای رقابت واقعی، به 3 یا 4 بازیکن دیگر از جمله رگیلون نیاز دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیش فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی