Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش بینی باران و وزش باد شدید ۴ روزه در برخی استان‌ها از کاهش محسوس دما در استان‌های شمالی و اردبیل از اواخر هفته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران،قزوین،البرز و تهران و برخی مناطق زاگرس مرکزی رگبار پراکنده،رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا همین شرایط در مازندران،گیلان،شمال آذربایجان شرقی،اردبیل،ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین،البرز و تهران پیش بینی می‌شود.  روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ هوای خنک در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در همین مدت دریای خزر مواج بوده و در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق شمال غرب و زاگرس مرکزی نیز رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا اواخر هفته در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور نیز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

     

 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزش باد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها تا پایان هفته همچنان ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا و براساس اعلام سازمان هواشناسی کل کشور، امروز سه شنبه ۷ فروردین، فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌ها همچون خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان وجود دارد و به تدریج از کشور خارج می‌شود. همچنین از بعدازظهر امروز تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد.

فردا نیز علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط مرکز و شمال شرق، در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

جمعه گستره بارش در برخی نقاط مرکز شرق شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۵ و کمینه دما ۸ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • بارش برف و باران در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش برف و باران در برخی استان ها
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد
  • بارش‌ها تا پایان هفته همچنان ادامه دارد
  • آغاز بارش برف و باران در نواحی شمال غرب کشور از فردا ۷ فروردین