Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@14:34:42 GMT

احتمال تغییر قیمت برای دومین بار در ۳ ماه اخیر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۷۳۱۴

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  صفر فرهمند جم در خصوص کمبود روغن جامد در بازار اظهار داشت: حدود دو هفته است که موجودی این کالا در بازار کاهش یافته و البته توزیع کم شده و به نوعی انجام نمی شود و گرنه اگر موجود باشد، فروشندگان می فروشند.

 

وی با اشاره به اینکه مدتی است تقاضا افزایش یافته ولی عرضه کم شده است، در خصوص دلیل کمبود عرضه روغن جامد از سوی تولیدکننده گان ،گفت: دلیل کمبود روغن جامد در بازار ممکن است تغییر قیمت و یا کمبود مواد اولیه باشد که البته به احتمال زیاد دلیل آن تغییر قیمت است و باید منتظر بود و دید که چه تغییری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدتی است که روغن جامد در بازار کم و آنچه موجود باشد نیز با قیمتی بیش از نرخ مصوب عرضه می شود. این وضعیت نشانگر احتمال افزایش قیمت این کالا است. اگر این افزایش قیمت رخ دهد، گرانی روغن جامد در سال جاری برای دومین بار رخ خواهد داد. زیرا  براساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار در 14 تیر ماه سال جاری مقرر شده است کلیه روغن‌های مایع 12 درصد و کلیه روغن‌های جامد و نیمه جامد 14 درصد افزایش یابد. بنابراین در صورت تغییر قیمت مجدد، این دومین در سه ماه اخیر است.

 

* هر شانه تخم مرغ 33 هزار تومان

رئیس اتحادیه خواربارفروشان در خصوص قیمت تخم مرغ نیز افزود: امروز قیمت  عمده هر شانه تخم مرغ  به 33 هزار تومن رسید . این روزها گرانی تخم مرغ و فروش آن به بیش از نرخ مصوب که 20 هزار تومان است عرضه و فروخته می شود.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: روغن جامد اقتصاد جام نیوز تغییر قیمت روغن جامد تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، از ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیاررا با ۱۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۳۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۶ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار