Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در مورد جزئیات طرح معلم تمام‌وقت، اظهار کرد: در آموزش‌وپرورش دو مصوبه برای برقراری فوق‌العاده ویژه در حکم حقوقی شاغلین وجود دارد.

اخبار اجتماعی- وی افزود: طبق مصوبه اول همکاران فرهنگی که 6 ساعت بیشتر از ساعات کاری مجاز خود خدمت می‌کنند به‌عنوان معلم تمام‌وقت، معرفی‌ شده و از افزایش 17.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصدی فوق‌العاده ویژه در حکم حقوقی خود برخوردار می‌شوند.

الهیار ترکمن ادامه داد: همچنین طبق مصوبه اخیر در راستای رتبه‌بندی فرهنگیان، با توجه به رتبه حرفه‌ای آن‌ها فوق‌العاده ویژه‌ای در حکم حقوقی این افراد برقرار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان می‌توانند همزمان از مزایای هر دو مصوبه فوق‌العاده ویژه استفاده کنند، گفت: این مصوبات یکدیگر را نقض نمی‌کنند یعنی برای نیروهای آموزشی با توجه به رتبه آن‌ها به‌صورت سیستمی فوق‌العاده ویژه برقرار می‌شود و اگر همین نیروی آموزشی با افزودن 6 ساعت‌ به ‌ساعت تدریس خود به معلم تمام‌وقت تبدیل شود، از مزایای فوق‌العاده ویژه طرح معلم تمام‌وقت نیز برخوردار می‌گردد.

وی گفت: با حمایت دولت و پیگیری وزیر آموزش‌وپرورش توانستیم امتیازات این افزایش حقوق را به‌صورت قانونی در بیمه و بازنشستگی فرهنگیان هم وارد کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش معلمان احکام معلمان معلم تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان عنوان شد نتیجه استخدامی آموزش و پرورش تا هفته آینده اعلام و هزار و ۷۲۰ معلم برای مهر امسال جذب خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
  • تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس
  • پیشنهاد دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره گزینش معلمان
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.