Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی فرهنگ و رسانه با پیوستن به پویش «جرم بزرگ» اهانت دوباره نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص) را محکوم می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پویش رسانه‌ای «جرم بزرگ» از تمامی اهالی فرهنگ و رسانه دعوت می‌کند که با انتشار پستی مشترک در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، انزجار خود را از تکرار توهین نشریه فرانسوی زبان «شارلی ابدو» نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پویش با هشتگ‌های زیر این اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم می‌کند: 

#جرم_بزرگ
#تروریسم_رسانه_ای
#شارلی_ابدو_رسانه_نیست

#جریمة_عظیمة
#الإرهاب_الإعلامی
#شارلی_إبدو_لیس_إعلامًا

#GreatCrime
#MediaTerrorism
#CharlieHebdoIsNotMedia

#GrandCrime
#TerrorismeMédiatique
#CharlieHebdoNestPasUnMédia

برای پیوستن به این پویش و دریافت پست اختصاصی خود، عکس و نام خود را به صفحه رسمی فرهنگ‌سرای رسانه در اینستاگرام دایرکت کنید. @farhangsararesaneh ‌#فرهنگسرای_رسانه

واکنش ستاد حقوق بشر قوه قضائیه به توهین نشریه فرانسویستاد حقوق بشر: اقدام ننگین نشریه فرانسوی مصداق بارز تنفرپراکنی استانتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشریه فرانسوی شارلی ابدو شارلی ا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا

نشریه موندو دپورتیوو در جلد اصلی خود از ۴ مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آینده خبر داد و از دور شدن ۴ مربی نیز صحبت کرد.

به گزارش مشرق، از زمانی که ژاوی اعلام کرده در پایان فصل بارسلونا را ترک می‌کند، عملکرد تیم بهتر شده و آبی‌اناری‌ها توانسته‌اند نمایش به مراتب بهتری از خود نشان دهند.بارسلونا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در رده دوم لالیگا جای دارد و برخی نیز از ماندن ژاوی صحبت می‌کنند. با اینکه خودِ سرمربی بارها و بارها گفته که قصدی برای ماندن ندارد ولی موندو دپورتیوو گزینه اصلی جانشینی ژاوی را خودِ ژاوی دانست.

نشریه موندو دپورتیوو در گزارش امروز خود به بررسی سرمربی آینده بارسلونا پرداخت و در جلد اصلی خود از ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آتی پرده برداشت.این نشریه نوشت که ژاوی، لوئیز انریکه (سرمربی پاری سن ژرمن)، هانسی فلیک (سرمربی پیشین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ) و رافا مارکز (سرمربی کنونی بارسلونا ب) جزء گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا هستند.

همچنین گزینه‌هایی چون روبرتو دی زربی، توماس توخل، یولیان ناگلزمن و میکل آرتتا از نشستن روی نیمکت بارسلونا دور شدند و بعید است آنها جانشین ژاوی در تابستان شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در در شمال سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • پویشی برای تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • «طنزپهلو» فراخوان داد