Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در خصوص آخرین وضعیت دانشگاه کوثر بجنورد گفت: نامه‌ای به وزارت علوم مبنی بر مخالفت خود با ادغام دانشگاه کوثر و دانشگاه بجنورد ارسال کرده‌ایم؛ هرچند با اصل موضوع ساماندهی مخالف نیستیم.

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، درخصوص آخرین وضعیت دانشگاه کوثر بجنورد گفت: نامه‌ای به وزارت علوم مبنی بر مخالفت خود با ادغام دانشگاه کوثر و دانشگاه بجنورد ارسال کرده ایم؛ هرچند با اصل موضوع ساماندهی مخالف نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی ادامه داد: اگر دانشگاه کوثر در استان‌های دیگر خوب عمل نکرده و رشد نداشته است، نباید دانشگاه کوثر بجنورد به پای آن‌ها بسوزد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به استقبال خانواده‌ها از دانشگاه کوثر بجنورد بیان کرد: تلاشمان حفظ پتانسیل‌های دانشگاه‌های استان است.

وی افزود: اکنون ۱۴۰ رشته در استان داریم که ۸۰ مورد آن مرتبط با ظرفیت‌های استان نیست و این مسئله برای ما افتخاری ندارد.

شجاعی نبود مقطع دکتری در استان را غیر قابل قبول دانست و تصریح کرد: استان چندین سال یک نیرو را پرورش می‌دهد، اما او در مقطع دکتری به خارج از استان رفته و بازدهی خود را برای استان دیگری دارد.

استاندار خراسان شمالی افزایش تحصیلات تکمیلی و رشته‌های مرتبط با مزیت‌های نسبی استان در مقطع کارشناسی را سیاست‌های استان عنوان کرد و گفت: قصد نداریم در استان بیکار تحصیل کرده تولید کنیم.

وی در پایان گفت: آمایش دانشگاه اسفراین و شیروان با دانشگاه بجنورد می‌تواند فواید بسیاری برای این دو شهرستان داشته باشد که ورود تحصیلات تکمیلی از جمله این مزیت هاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی بجنورد دانشگاه کوثر بجنورد علی شجاعی دانشگاه اسفراین وزارت علوم استاندار خراسان شمالی دانشگاه کوثر بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد