Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:48:08 GMT

احداث پارک در ورودی نایسر سنندج

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۷۶۲۴

احداث پارک در ورودی نایسر سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج صبح امروز در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر که به همراه اعضاء شورای اسلامی شهر سنندج صورت گرفت، اظهار کرد: مشکلات زیادی در سطح ناحیه منفصل شهری نایسر وجود دارد، عدم احداث زیرساخت‌ها باعث شده این شهرداری نتواند خدمات شایسته‌ای در این ناحیه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات این ناحیه عدم بهسازی معابر بود که امسال این شهرداری تاکنون ۱۴ هزار متر مربع از محلات و معابر این ناحیه را آسفالت و بهسازی نمود.

صیدی گفت: تدام آسفالت معابر این ناحیه درحال انجام است و محلاتی که زیری سازی آن انجام شده در سال‌جاری آسفالت خواهد شد.

او عنوان کرد: عدم احداث فضای سبز مناسب یکی دیگر از مشکلات این ناحیه است که امسال چندین لکه فضای سبز در سطح ناحیه منفصل شهری نایسر شناسایی شده است که یکی از آن‌ها بوستان کودک است که عملیات احداث و اجرای آن در حال انجام است.

صیدی تصریح کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سنندج عملیات آماده‌سازی برای احداث این پارک را انجام داده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سنندج احداث پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است

حسن طلایی با تاکید بر اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر قم گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر قم یک مطالبه عمومی بوده که با پیگیری مدیریت استان این ماموریت به شهرداری واگذار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم ورودی هر شهر را شناسنامه شهر دانست و افزود: امروز شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در شهر قم هستیم، اما وردی‌های شهر قم در شان و جایگاه شهر نبود و ارگان‌هایی نیز که مامور اجرای این طرح بودند این کار را انجام نمیداند از این رو شهرداری مسئویت ان را برعهده گرفت.

طلایی  از نصب دروازه‌های شهر با در نظر گرفتن هویت فرهنگی و جایگاه معنوی شهر قم خبر داد و گفت: دروازه‌های پنج ورودی شهر قم طراحی شده و دروازه ورودی آزادراه تهران قم نصب شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم طرح ساماندهی وروودی‌های قم را از سه جنیه زیباسازی، نصب المان و توسعه فضای سبز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: پروژه فضای سبز ورودی‌های تهران، جعفریه، جاده اراک، جاده اصفهان و جاده کاشان طراحی و بخش عمده آن در سال گذشته انجام و بخش پایانی آن امسال به پایان می‌رسد.

طلایی در پایان یادآور شد: عملیات روکش آسفالت عوارضی تهران و کاشان نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به قرار ۷۰۰ تن آسفالت برای محدوده عوارض تهران و ۲ هزارتن آسفالت برای عوارضی کاشان قبل از سال جدید انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج