Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@06:16:40 GMT

طالقانی: بنا همیشه دغدغه کشتی را دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۷۸۱۵

طالقانی: بنا همیشه دغدغه کشتی را دارد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی گفت: شک ندارم محمد بنا همیشه دغدغه کشتی را داشته و دارد.

به گزارش شریان نیوز،محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در اقدامی ناگهانی و در حالی‌که قرار بود پس از ماه‌ها اردوی تیم ملی از سر گرفته شود، از سمت خود استعفا کرد، هر چند علیرضا دبیر رئیس فدراسیون اظهار داشت پیامک بنا را استعفا نمی داند اما همچنان آقای خاص هیچ واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر همین اساس محمدرضا طالقانی هیئت رئیسه فدراسیون کشتی درباره استعفای محمد بنا گفت: بنا همیشه دغدغه کشتی را دارد، به هر صورت در حال حاضر نزدیک به المپیک هستیم و همه می دانند هر چقدر بیشتر کار کنیم نتیجه بهتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: بنا می گوید اردو نباید قطع شود و مسئولان فدراسیون هم با توجه به شرایط تاکید دارند اروها باید چهار روز باشد و همین موضوع کمی مشکل بوجود آورد، البته مطمئن باشید به زودی در نشستی برای بازگشت او تصمیم گیری می شود، بالاخره محمد بنا برای کشتی کم زحمت نکشیده و باید به خواسته هایش توجه داشت.

منبع: شریان

کلیدواژه: محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد کاظم حججی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ترای اتلون اظهار کرد: کمک همه هیئت‌ها را می‌خواهیم و تک بعدی نمی‌شود کار کرد. به من رأی دادند و رئیس فدراسیون شدم ولی من خادم ورزش سه گانه و ترای اتلون هستم. در آینده هم برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور است. می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. به امکاناتی که در استان‌ها هست روی بیاوریم. از اداره کل‌ها استفاده زیادی خواهیم کرد و کمک آنها را می‌خواهیم تا هیئت‌ها را قوی کنیم. هیئت قوی ورزشکار جذب و ورزشکار وقتی که مربی را نگه دارد، فدراسیون هم قوی خواهد بود. در بعد بین‌الملل هم ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور حرف برای گفتن داریم و مدال‌های آسیایی و جهانی را پیش رو داریم.

رئیس فدراسیون ترای اتلون افزود: شهید محسن حججی پسر عموی من بودند. دورانی با هم داشتیم و ایشان توفیق شهادت داشتند و من نداشتم. امیدوارم جوری کار کنیم که جلوی این شهدا سفیدرو باشیم و شرمنده شان نباشیم، چون که واقعاً شهدای مدافع حرم بودند که ما در امنیت کامل هستیم.  

ادامه صحبت‌های پسرعموی شهید حججی را در ادامه بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی