Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:38:04 GMT

وجود 70 هزار دانش‌آموز نیازمند در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۸۰۸۴

وجود 70 هزار دانش‌آموز نیازمند در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی الهیاری در یک نشست خبری اظهار کرد: دغدغه‌های مهم همه ما کودکان نیازمندی است که در این شرایط کرونایی و سخت کشور نیازمند اقلام آموزشی هستند که برگزاری جشن شور عاطفه ها پایانی برای این دعدغه‌ها خواهد بود.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند آموزش و پرورش در این شرایط کرونایی کشور عنوان داشت: کمیته امداد در سه دهه گذشته خود فعالیت‌های ارزشمندی را در زمینه کمک به دانش آموزان نیازمند انجام داده است و تمام وسایل مورد نیاز آنها را با کمک خیرین تامین کرده است و امسال در این شرایط خاص کشور و شروع بیماری کرونا آموزش دانش آموزان نیز شامل تغییراتی شده است و آموزش به سوی غیرحضوری رفته که برای تأمین این نیاز غیرحضوری نیز نیازهایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد هرمزگان اضافه کرد: نیاز به تبلت دانش‌آموزی برای محرومان اهمیت زیادی دارد و تاکنون دو هزار دستگاه تبلت دانش‌آموزی تهیه و در میان دانش‌آموزان محروم توزیع کرده‌ایم.

الهیاری تأکید کرد: تمام تأکید ما امسال در جشن شور عاطفه‌ها، جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور تأمین تجهیزات دانش‌آموزی برای ابتدای سال تحصیلی است تا بتوانیم امکانات آموزش مجازی را برای آنان فراهم کنیم.

به گفته وی، امسال جشن عاطفه ها از ۲۲ شهریور آغاز و تا ۱۱ مهر نیز ادامه دارد و امیدواریم با فراهم کردن شرایط آموزش برای همه، هیچ دانش آموزشی از آموزش جا نماند. 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان همچنین با اشاره به آمادگی این نهاد برای تأمین نیمی از بهای خرید تبلت دانش‌آموزی در طرح‌های مجموعه‌های خیریه، گفت: امسال برپایی پایگاه در این شرایط وجود ندارد و مردم میتوانند از طریق کد *۸۸۷۷*۰۷۶# و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد هرمزگان جشن عاطفه ها دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این جشنواره آموزش‌های سلامت محور مربوط به سند تحول بنیادین و ساعت زیستی و بدنی با کمک دیگر سازمان‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت پسماند شهری، محیط زیست، منابع طبیعی و پلیس راهور به دانش آموزان ارائه  و ارسال آثار فراخوان شد.

دکتر حاجی زاده افزود: در مجموع ۱۵ هزار اثر دانش‌آموزی به اداره سلامت و تندرستی استان ارسال که از این تعداد ۲۰ اثر حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری شد.

مراسم تجلیل از صاحبان  این آثار  امروز برگزار شد.

 اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نام دارد.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد