Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:54:11 GMT

رکورد صددرصدی کریم با کاوه و علی‌قلی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۸۳۹۳

رکورد صددرصدی کریم با کاوه و علی‌قلی (عکس)

تیم فوتبال شارلروا توانست با درخشش مهاجم ایرانی خود، به صدرجدول لیگ بلژیک صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، ادامه رقابت های هفته پنجم ژوپیلر لیگ بلژیک، شب گذشته با انجام 4 بازی به انجام رسید که در یکی از این دیدارها، تیم فوتبال شارلوا با 2 گل از سد تیم زولته وارخم گذشت و با کشب 15 امتیاز از 5 بازی، صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، کاوه رضایی مهاجم ایرانی شارلروا گل نخست شارلروا را به ثمر رساند تا در لیگ امسال، 3 گله شود. علی قلی زاده دیگر بازیکن ایرانی این تیم، 88 دقیقه در ترکیب گورخرها به میدان رفت.
شارلرواکه چندسالی است با مالکیت یک ایرانی به نام مهدی بیات در رقابت های لیگ برتر بلژیک حضور پیدا کرده است، در این مدت از حضور بازیکنان ایرانی در ترکیب خود استفاده کرده و اکنون نیز در میان بزرگان بلژیک همچون اندرلخت، کلوب بروخه و استاندارد لیژ توانسته با پیروزی در هر 5 دیدار ابتدایی خود به صدرجدول رده بندی صعود کند و باید دید این موفقیت را تا چه زمانی می توانند ادامه دهند.

 


در حال حاضر، کاوه رضایی با 3 گل و علی قلی زاده با 2 پاس گل، بهترین گلزن و بهترین پاسور تیم شارلوا هستند و هواداران این تیم بلژیکی، امید زیادی به ساق های این دو بازیکن ایرانی دارند.


مدیران شارلروا از فصل گذشته، هدایت این تیم را به کریم بلحسین سپرده اند. این سرمربی فرانسوی، در سالهای گذشته به عنوان دستیار و تمرین دهنده با تیم های اندرلخت و کوتریک همکاری کرده بود و دو سالی است که به عنوان سرمربی، هدایت شارلوا را برعهده گرفته است. کریم بلحسین در دوران بازیگری نیز در تیم هایی نظیر خنت و استاندارد لیژ حضور داشته است.


شارلروا طی هفته های آینده باید دیدارهای نسبتا دشواری را با تیم های بیرشات ویلریج، استاندارد لیژ و خنک برگزار کند. باید دید گورخرها که لقب این تیم است، تا چه زمانی می توانند این صدرنشینی را ادامه دهند و آیا پس از 50 سال به عنوان قهرمانی لیگ بلژیک می رسند یا خیر.

 

کاوه رضایی شارلروا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلروا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟

فرهاد مجیدی اواخر پاییز سال ۱۳۹۰ هنگامی که ستاره بی، چون و چرای استقلال محسوب می‌شد، ترجیح داد از این تیم جدا شده و راهی الغرافه قطر شود. اتفاقی که هنوز هم هواداران استقلال از آن به عنوان یک واقعه تلخ یاد می‌کنند و مدعی‌اند اگر مجیدی در استقلال می‌ماند، این تیم قهرمان لیگ یازدهم می‌شد، اما فرهاد هم دلایل خاص خودش را داشت و ترجیح داد دوباره لژیونر شود.

مجیدی به الغرافه قطر پیوست و فروردین سال ۹۱ به واسطه لیگ قهرمانان آسیا با این تیم به تهران آمد تا به مصاف پرسپولیس برود. در مورد آن مسابقه و اتفاقاتی که داخل ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست، خودتان کاملا در جریان هستید ولی نکته این‌جاست که کریم باقری ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی روز ۲۹ فروردین سال ۹۱ برای ملاقات با دوستان قطری خودش به اردوی الغرافه رفت و اتفاقا با استقبال گرم فرهاد مجیدی هم مواجه گردید.

ستاره استقلالیِ آن روز‌های فوتبال ما به کریم باقری با لبخند می‌گفت: آقا کریم شما چرا بازنشسته نمی‌شی؟!

ملاقات مجیدی و کریم باقری بازتاب بسیار زیادی در آن مقطع پیدا کرد و حتی رسانه‌های قطری هم در موردش نوشتند. اتفاقا در سالیان بعد مجیدی و کریم باقری بار‌ها یکدیگر را در جریان دیدار‌های استقلال و پرسپولیس تحت عنوان مربیان دو تیم ملاقات کردند.

منبع: خبر ورزشی

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • دختر ایرانی رکورد یک آمریکایی را شکست