Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@14:46:04 GMT

آسفالت ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر ایلام

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۸۴۳۴

آسفالت ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر ایلام

شهردار ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های سطح شهر ایلام آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان اظهار کرد: نهضت آسفالت معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های محلات که از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است تا آغاز فصل بارندگی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: شهرداری ایلام در حال ویرایش عمرانی سطح شهر است و درصدد هستیم تا پایان سال جاری پرونده پروژه‌های در دست اجرا را بویژه در زمینه موزائیک فرش، جدول‌کشی و آسفالت با سرعت بخشیدن در انجام آنها بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ایلام تاکید کرد: بیش از ۲۰ پروژه بزرگ و کوچک را در سال ۹۹ با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در مراحل اجرا داریم که امیدواریم با تحقق ۱۰۰ درصدی بتوانیم این تعداد پروژه را به سرانجام برسانیم.

صادقیان گفت: زیرگذر شهید کشوری، بهسازی پیاده‌رو و سنگ‌فرش خیابان‌های سعدی شمالی و جنوبی، بهسازی و سنگ فرش بلوار شمالی و جنوبی امام خمینی (ره)، ایجاد بوستان خطی بلوار مدرس، بوستان مصلی و بوستان ارغوان را از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری ایلام در جهت زیباسازی شهر و ایجاد فضایی مفرح برای شهروندان ذکر کرد که تا پایان سال جاری افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به حضور نزدیک به یک هزار نیروی رسمی، شرکتی و قراردادی در مجموعه شهرداری ایلام یادآور شد: ماهیانه حدود ۷۰ میلیارد ریال برای حقوق و مزایای این افراد پرداخت می‌شود که برای تأمین آن با دشواری زیادی روبرو هستیم.

شهردار ایلام برون‌سپاری فعالیت‌ها در جهت کوچک کردن پیکره شهرداری را از الزامات این مجموعه عنوان کرد و گفت: عمده فعالیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز باید به بخش خصوصی واگذار شود.

صادقیان با اشاره به وجود نیروهای خلاق و توانمند دانشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی بویژه معماری، عمران و برنامه‌ریزی شهری در سطح استان اظهار داشت: اتفاقات خوبی که در حوزه زیباسازی شهری و جانمایی امکانات تفریحی در شهر ایلام مشاهده می‌شود حاصل استفاده از توان تخصصی نیروهای جوان دانشگاهی در مجموعه شهرداری ایلام است.

وی یکی از نیازهای اصلی شهرداری ایلام را تأمین ماشین‌آلات برشمرد و افزود: کمک‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها به شهرداری ایلام بسیار محدود بوده بطوری که در طول سه سال گذشته تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی که برای خرید ماشین‌آلات به شهرداری ایلام مصوب شد تنها حدود ۲۰ میلیارد ریال محقق شده است.

طالب صادقیان اول شهریورماه سال ۹۶ با کسب رأی اکثریت اعضای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی به عنوان سی و هشتمین شهردار شهر ۲۲۰ هزار نفری ایلام انتخاب شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 444186

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی ایلام مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی نادر آخوندی را به عنوان مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان منصوب کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از جمله سوابق آخوندی است.

پیش از این محسن گلی این مسئولیت را بر عهده داشت.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به نادر آخوندی آمده است:

«با عنایت به لزوم برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم جهت وصول درآمد و بررسی و مطالعه و شناسایی منابع جدید درآمدزا بنا به پیشنهاد معاون محترم مالی و اقتصادی و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی، شما را به سمت مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و هدفمند و هماهنگی با مدیران صف و ستاد در پیشبرد و تحقق اهداف درآمدی شهرداری همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران و هم‌اندیشی صاحب‌نظران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745651

دیگر خبرها

  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز