Web Analytics Made Easy - Statcounter

این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش خصوصی برپا می شود.

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو کردن ظرفیت‌های ناشناخته در جهت حل مسایل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده‌ بازار سلامت دیجیتال دانشگاه امیرکبیر در تلاش است با شناسایی فناوری‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آن¬‌ها، گامی مؤثر در مسیر رفع چالش‌های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد.

فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی digitalhealth.ideasbazaar.ir، حداکثر تا ۱۵ آبان‌ماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

ایده‌بازار سلامت دیجیتال دانشگاه امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسوولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته فناوری اطلاعات و رباتیک پزشکی این دفتر را برعهده دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، اداره‌کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی شهید بهشتی، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران و شتاب‌دهنده هلثینو از دیگر حامیان این رویداد ملی هستند.

برچسب‌ها دانشگاه صنعتی امیرکبیر سلامت شرکت دانش بنیان دیجیتال بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر سلامت شرکت دانش بنیان دیجیتال بهداشت و سلامت دانشگاه صنعتی امیرکبیر سلامت شرکت دانش بنیان دیجیتال بهداشت و سلامت اخبار کنکور دانشگاه صنعتی امیرکبیر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت

محمدامین ولی‌زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: معاونت بهداشت استان توانست ۸۲ درصد جامعه هدف این طرح را تحت پوشش قرار داده و فشار خون و قند خون آنها را پایش کند، این در حالی است که پوشش ۷۰ درصدی در ابتدای اجرای طرح برای استان پیش بینی شده بود.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از نظر تعداد رتبه دهم کشوری بعد از چند دانشگاه مادر را کسب کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پارسال ۱۷ طرح بهداشتی شامل خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت برای ارائه خدمات سطح یک بهداشتی اضافه شد.

ولی زاد افزود: همچنین پارسال ۹ مرکز خدمات جامع سلامت به شبانه روزی ارتقا پیدا کردند.

وی با اشاره به انتخاب نقده از استان آذربایجان‌غربی به عنوان مجری برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهری، در ادامه گفت: در این خصوص نیز موفقیت‌های خوبی در این شهرستان حاصل شد.

وی اضافه کرد: پارسال همچنین ۴ مرکز سراج برای رفع مشکلات روان در شهر‌های ارومیه، ماکو، مهاباد و میاندوآب راه‌اندازی شد که شامل مراکز خدمات جامع سلامت روان جامعه‌نگر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: رتبه برتر در رویداد جوانی جمعیت در کشور توسط این دانشگاه پارسال کسب شد و تربیت کنشگران جمعیت برای اولین بار در کشور در معاونت بهداشتی استان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت