Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت گروه زبان و ادبیات عرب خانه اندیشمندان علوم انسانی، در ادامه سلسله نشست‌های انعکاس نهضت عاشورا در میان متفکران و ادبای اهل سنت معاصر عرب، نشست دیگری فردا ۲۵ شهریورماه برگزار می‌شود.

این نشست با سخنرانی خلیل پروینی و انسیه خزعلی، سه شنبه ۲۵ شهریورماه از ساعت ۲۱ در فضای مجازی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست از طریق اینستاگرام خانه اندیشمندان علوم انسانی پخش می‌شود.

کد خبر 5023462

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه اندیشمندان علوم انسانی محرم 99 تاسوعا و عاشورا اهل سنت محرم 99 پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پیام تسلیت سند 2030 دفتر تبلیغات اسلامی امام حسین ع معنویت حوزه علمیه نقد کتاب محمدعلی تسخیری ویروس کرونا تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر ،۶ جلد از مجموعه مقالات سومین همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا رونمایی می‌شود.

اسماعیل اسفندیاری مسؤول گروه همایش‌ها و هم اندیشی های کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین اعلام کرد: با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشورهای مختلف، بیش ازر ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت شد که حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشورهای مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080753 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است
  • آزادنویسی در علوم انسانی؛ همه راه‌ها به پژوهش ختم می‌شود