Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فریور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سقف این وام ۲۰ میلیارد ریال برای هر کارفرماست.

وی اضافه کرد: سهمیه به کارگیری برای هر کارفرما تا پیش از این، پنج نفر بود ولی در حال حاضر به ۴۰ نفر رسیده که رقم مناسبی را در اختیار کارفرمایان قرار می دهد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: این وام کم بهره بوده و می تواند کمک مالی بسیار مناسبی برای کارفرمایان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریور با اشاره به سهمیه سه درصدی استخدام معلولان در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: با توجه به آغاز نام‌نویسی آزمون استخدامی دستگاههای دولتی در سایت سازمان سنجش از ۲٠ شهریور، امیدوار هستیم این سهمیه در جذب معلولان در دستگاههای دولتی رعایت شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر دهها هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی (ره) سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی ره سازمان بهزیستی کشور آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی ره سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی  از سازش نزدیک به ۱۳ هزار پرونده و اختلاف با برگزاری پویش فرهنگی «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» در این استان خبر داد و گفت: در این پویش که از ۵ بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شد و تا روز شهادت ایشان در تاریخ ۲۳ فروردین ماه سال جاری ادامه داشت، به حرمت این امام بزرگوار تعداد ۱۲۸۵۷ پرونده منجر به سازش شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات بود.

عتباتی این میزان سازش را در پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» را نشان ارادت مردم عزیز به اهل بیت (ع) دانست و ابراز امیدواری کرد که با برگزاری پویش‌های فرهنگی ازین دست شاهد سازش‌های بیشتر باشیم.

 

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی