Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز نشست هم‌اندیشی و تعاملی رسانه‌های انقلاب اسلامی با حضور مدیران رسانه‌های انقلابی به میزبانی دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی در اراک برگزار شد.

این نشست هم‌اندیشی با حضور ریحانه جلالی مدیر خبرگزاری فارس، محمد حسین‌خانی مسئول خبرگزاری بسیج، سالار جیریایی مدیر خبرگزاری مهر و مبین جلیلی مدیر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی برگزار و پیرامون تشکیل قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس و نقش رسانه‌ها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رسانه به رشد فکری جامعه کمک می‌کنند

مدیر خبرگزاری مهر در این نشست گفت: رسانه‌های انقلابی باید تمام توان و نقش خود را در بهبود اهداف گام دوم انقلاب به کارگیرند و با اتحاد و حفظ همبستگی نقش خود را در این راستا ایفا کنند.

سالار جیریایی افزود: متاسفانه گاها نگاه‌ها به رسانه به‌عنوان یک ابزار است، در حالی که رسانه با تاثیرگذاری خود می‌تواند به رشد فکری جامعه کمک کرده و تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تحقق اهداف گام دوم انقلاب نیازمند نقش‌آفرینی درست و اصولی رسانه‌های انقلابی است و ما وظیفه خود می‌دانیم در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده کنیم.

رسانه‌ها با حفظ همگرایی و وحدت قادرند علاوه بر خنثی‌سازی تلاش دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهداف و آرمان‌ها یاری دهند.

 رسانه‌های جریان انقلاب رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند

مسئول خبرگزاری بسیج استان مرکزی نیز گفت: رسانه‌های جریان انقلاب در شرایطی که دشمنان تمام توان و تلاش خود را برای سنگ‌اندازی در مسیر انقلاب به کار بسته‌‌‌اند، رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند.

محمد حسین‌خانی افزود: رسانه‌ها با حفظ همگرایی و وحدت قادرند علاوه بر خنثی سازی تلاش دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهداف و آرمان‌ها یاری دهند.

وی تصریح کرد: بدون شک در سایه همگرایی رسانه‌ای می‌توان بستر توسعه و بالندگی را در جامعه رقم زد و  تأثیرگذار بود.

 مسئول خبرگزاری بسیج استان مرکزی ادامه داد: رسانه‌های انقلابی موظف هستند با تقویت و ترویج سواد رسانه‌ای در سایه وحدت مردم را آگاه کرده و از توطئه‌های زیرپوستی دشمنان باخبر سازند.

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس در استان مرکزی

مدیر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی نیز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان در دوران جنگ وظیفه مهم رسانه‌ها است.

مبین جلیلی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس در حوزه رسانه‌ای و اخبار، خبرنگاران راستین و متعهدی تقدیم انقلاب شد که چه بسا اگر نبود حضور این عزیزان شاید ارزش‌های دفاع مقدس به درستی به جامعه منتقل نمی‌شد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس این اقدام را حرکتی ارزشمند در راستای بازگو کردن و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت:‌ آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با هدف اتحاد جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و انسجام‌بخشی به تولیدات مکتوب و تصویری حوزه دفاع مقدس اقدام بسیار ارزشمندی است.

 جریان انقلابی در حوزه رسانه نیازمند وحدت و اتحاد است

ریحانه جلالی مدیر خبرگزاری فارس استان مرکزی نیز گفت: رسانه‌های انقلابی باید با رویکردی تعالی‌بخشی در مسیر حل مشکلات جامعه گام برداشته و با انتقاد سازنده مسائل را مورد تحلیل و انتقاد قرار داده و آسیب‌شناسی  کنند.

ریحانه جلالی افزود: تعامل و برنامه‌سازی مشترک بین رسانه‌های جریان انقلابی می‌تواند در زمینه آموزش و تقویت نیروی انسانی و تولید پیام رسانه‌ای و اثرگذاری بیشتر در جامعه نقش ارزنده‌ای ایفا کند.

وی اتحاد بین جریان انقلابی را از ضروریات امروز جامعه دانست و ادامه داد: جریان انقلابی نه تنها در حوزه رسانه‌ها بلکه در سایر بخش‌ها نیازمند وحدت و اتحاد است و رسانه‌های جریان انقلابی  با وحدت و اتحاد می‌توانند به رفع هرچه بهتر مشکلات جامعه و پیگیری مطالبات مردم کمک کنند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دفاع مقدس استان مرکزی اراک رسانه های جریان انقلاب رسانه ای دفاع مقدس رسانه های انقلابی رسانه های انقلاب خبرگزاری فارس جریان انقلابی مدیر خبرگزاری استان مرکزی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مهدی نوبانی افزود: این نشست برای تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌های خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی برگزار شد.
سرکنسولگری چین در بندرعباس نیز گفت: سرکنسولگری چین در بندرعباس نخستین کنسولگری چین در ایران است که با هدف شناسایی ظرفیت‌های استان هرمزگان راه اندازی شده است.
مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس نیز گفت: به دنبال گسترش روابط خواهرخواندگی شهر بندرعباس با کشور‌های چین و قزاقستان هستیم.

بیشتربخوانید:تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۰۵ ثانیه در بندرعباس
در پایان این مراسم با سفره افطاری از میهمانان پذیرایی شد.

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) برگزار شد