Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهوند، مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: 250 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند لرستان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سپهوند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا رزمایش کمک مومنانه در چند بخش انجام شده و بسته های معیشتی در بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به فصل بازگشایی مدارس، اقداماتی برای بسته های نوشت افزار دانش آموزان انجام شد و با همت خیرین تاکنون ۲۵۰ بسته لوازم التحریر در نواحی استان تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با اشاره به هفته دفاع مقدس عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در لرستان برپا می شود که این نمایشگاه شامل ۱۰ غرفه بوده و یک غرفه از این نمایشگاه به نقش زنان در دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: بسیای از بانوان در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه ها اقداماتی مانند بسته بندی مواد غذایی و سایر اقلام را انجام می دادند و امروز با شیوع کرونا در صحنه حاضر شده و اقدام به تهیه ماسک و سایر اقلام مورد نیاز کردند.

سپهوند بیان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی نیز منعکس می شود چرا که به دلیل شیوع کرونا بسیاری از برنامه ها به صورت حضوری برگزار نمی شود.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان خاطر نشان کرد: تبیین نقش زنان در بحرانها، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی از محورهای اصلی این غرفه از نمایشگاه است البته به جز برنامه های نمایشگاه، تجلیل از بانوان برتر و نخبه، دیدار با خانواده های شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس دفاع مقدس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • « ایتا » کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر «چهره» زنان بست
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد