Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@04:15:57 GMT

ثانیه شماری برای محکومیت جدید پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۴۲۳

ثانیه شماری برای محکومیت جدید پرسپولیس

ایران اکونومیست- ادعای اخیر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برانکو ایوانکوویچ باعث عصبانیت مربی پیشین سرخپوشان شده است.

 باشگاه پرسپولیس تا ۲۲ شهریورماه گذشته فرصت داشت تا بدهی یک میلیون و ۱۱۸ هزاریورویی خود به برانکو ایوانکوویچ را طبق حکم فیفا پرداخت کند.

با این حال سرخپوشان پایتخت تنها نزدیک به ۳۰ درصد از این پول را به حساب وی در کشور عمان واریز کردند تا بخش زیادی از این طلب بر سر جای خود باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه پرسپولیس که ۸ میلیارد تومان دریافتی اخیر خود از سوی کارگزاری برندشان را صرف جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قدیمی کردند در نامه‌ای رسمی از برانکو ایوانکوویچ خواستند تا فرصت دوباره‌ای را بابت پرداخت این پول قبل از صدور حکم انضباطی از سوی فیفا بدهد.

سرمربی پرسپولیس نیز تمام موارد را به وکیل خود «دارو بوشیچ» سپرده است و از هر گونه صحبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس امتناع می‌کند. برانکو نیز نسبت به فرصت دوباره باشگاه پرسپولیس مخالفت کرده است.

با این حال علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب گذشته مدعی شد پالس‌های مثبتی از سوی برانکو دریافت کرده و به آنها فرصت دو سه هفته‌ای بابت پرداخت باقیمانده بدهی به برانکو داده شده است.

این ادعای رغبتی باعث عصبانیت و ناراحتی برانکو شده است. سرمربی سابق پرسپولیس هیچ فرصت جدیدی را در اختیار این باشگاه قرار نداده است تا حالا منتظر صدور رای جدید از سوی کمیته انضباطی فیفا در قبال این موضوع باشد.

بنابراین باشگاه پرسپولیس بایستی منتظر حکم کمیته انضباطی فیفا در قبال این پرونده باشد. محرومیت از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی محتمل‌ترین گزینه برای جریمه باشگاه پرسپولیس است اما فیفا می‌تواند با توجه به سوابق باشگاه پرسپولیس و پرونده‌های مالی موجود احکامی نظیر کسر ۶ امتیاز در شروع فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر را نیز در نظر بگیرد.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا، رسما شایعات ‏درباره برگزاری برخی از مسابقات لیگ اسپانیا در خاک آمریکا را تایید ‏کرد و گفت از فصل 26-2025 برخی از مسابقات لالیگا به میزبانی ‏آمریکا برگزار خواهد شد. ‏

انتظار می‌رود لیگ برتر انگلیس هم بعد از لالیگا برخی از مسابقاتش ‏را به آمریکا منتقل کند. در گذشته دو غول بزرگ لالیگا، رئال مادرید و ‏بارسلونا، از تمایل خود برای انجام چند بازی در آمریکا، در طول فصل، ‏خبر داده بودند. ‏

لالیگا معتقد است پیش از شروع جام جهانی 2026 در سه کشور ‏آمریکا، کانادا و مکزیک تب فوتبال در این کشورها بالا بگیرد و برگزاری ‏مسابقات لالیگا در آمریکا بتواند از نظر بازاریابی و درآمدزایی به لیگ ‏اسپانیا کمک کند. ‏

همانطور که گفته شد بارسلونا و رئال در گذشته با این پیشنهاد ‏موافقت کرده بودند و حتی بارسا پیشنهاد داد که در سال 2018 ‏دیدارش با خیرونا در آمریکا برگزار شود. این پیشنهاد البته توسط فیفا ‏و فدراسیون فوتبال آمریکا وتو شد. ‏

تباس در گفتگویی با نشریه ‏Expansion‏ گفت همه مشکلات حقوقی ‏با فیفا حل شده است. او گفت:" مسابقات لالیگا به زودی در بیرون از ‏اسپانیا برگزار می‌شود و به نظرم اولین بازی‌ها را از فصل 26-2025 در ‏آمریکا خواهیم دید. این بازیها موقعیت ما در بازار آمریکای شمالی را ‏تقویت می‌کند. یادتان نرود که بیشترین علاقه به لالیگا بعد از اسپانیا ‏در آمریکا است. لیگ‌های رقیب در حال انجام برنامه‌های مشابه ‏هستند و ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و اجازه بدهیم از ما ‏جلو بزنند". ‏

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!