Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@12:30:26 GMT

وضعیت ناهنجار پناهجویان کمپ سوخته موریا

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۵۳۴

رویداد ۲۴ سه‌شنبه هفته گذشته کمپ موریا یکی از بزرگترین کمپ‌های اروپا که در یونان قرار دارد بطور کامل سوخت و تخریب شد. پس از این حادثه پناهجویان خواستار این شدند که مجددا به آن‌ها جا و مکان داده شود. گفته می‌شود مسئول اتحادیه اروپا قول اعزام یک کشتی برای اعزام اظطراری روی آب را داد. اما ۱۳۰۰۰ پناهجویی که در موریا ساکن بودند اعتراضات محدودی را که منجر به درگیری با پلیس شد راه انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس بسیاری از پناهجویان معترض را با گاز اشک‌آور متفرق کرد. پس از تمام حواثی که از سه‌شنبه هفته گذشته تاکنون رخ داد دولت یونان روز یکشنبه گفت از آنجا که هزاران پناجو در پی آتش‌سوزی در کمپ موریا بی‌جا و مکان شدند امید است که تا حدود یک هفته آینده به این بحران پایان دهیم و پناهجویان به مکان جدیدی فرستاده شوند. بیشتر بخوانید: پناهجویان یونان بی‌پناه‌تر از همیشه مقامات یونانی کمپی با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر را در کاراتپه واقع در کشور ترکیه در استان قوجاایلی که چندین کیلومتر از کمپ موریا فاصله دارد را برای اسکان پناهجویان تدارک دیده‌اند. گفته می‌شود که سازمان ملل متحد بخاط شرایط بد بهداشتی و جمعیت زیاد بر مقامات خرده گرفته است. در تصاوی روز گوشه‌ای از دردناکترین لحظات پناهجویان موریا را در وضعیت‌های مختلف ببینید.  

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس روز تصاویر روز اعتراضات مردمی کمپ موریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج‌شنبه ۹ تا شنبه ۱۸فروردین به شرح زیر پیش‌‏بینی می‏‌شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران روز پنج‌شنبه ۹ فروردین آسمان استان صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر و در مناطق غربی و ارتفاعات با احتمال  بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اما در روزهای جمعه و شنبه ۱۰ و ۱۱ فروردین هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در روز یک‌شنبه ۱۲فروردین آسمان استان نیمه ابری از بعد از ظهر ابری بویژه در نیمه غربی با بارش پراکنده و کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید مواجه هستیم.

طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز دوشنبه ۱۳ فروردین در مناطق ساحلی و جلگه‌ای نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و وزش باد؛ در ارتفاعات آسمان ابری و مه آلود با بارش باران، وزش باد و کاهش دما همراه است.

همچنین در روز سه‌شنبه ۱۴ تا پنج شنبه ۱۶ فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در روز جمعه ۱۷ همین ماه، هوا نیمه ابری گاهی ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی مازندران روز شنبه ۱۸ فروردین را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیورنتینا - میلان؛ اطلاعات بازی و ترکیب احتمالی
  • سرمازدگی صبح شنبه و باران تا سه‌شنبه آینده در کرمان
  • چرا صبح‌ها لاغرتر از بقیه ساعت‌های روز هستیم؟/ سه‌شنبه بهترین روز برای وزن‌کشی
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود