Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:30:53 GMT

نشست هماهنگی لیگ‌های تکواندو در سال ۹۹ برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۵۸۰

نشست هماهنگی لیگ‌های تکواندو در سال ۹۹ برگزار شد

نشست هماهنگی مسئولان سازمان لیگ تکواندو با سرپرستان و مربیان تیم‌های متقاضی برای شرکت در لیگ سال‌ ۹۹ در سالن جلسات برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نشست هماهنگی برگزاری لیگ‌های سال‌جاری با حضور مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو عصر روز گذشته در سالن جلسات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، محسن تمجید سرپرست سازمان لیگ، مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ، سرپرستان و مربیان تیم‌های متقاضی به منظور شرکت در لیگ تکواندو نوجوانان و بزرگسالان سال‌جاری حضور داشتند.

بر اساس دعوت نامه‌ای که سازمان لیگ تکواندو برای تیم‌های متقاضی حضور در لیگ ارسال کرده بود نمایندگان‌ باشگاه‌ها از ساعت 13:30 تا  16 در این نشست هماهنگی شرکت کردند و آئین‌نامه رقابت‌های لیگ در سال 1399 بررسی شد.  تیم‌ها نظرات خود را در خصوص آئین‌نامه و همچنین موارد اجرایی مطرح کردند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در خصوص روند برگزاری نیز پیشنهاداتی ارائه شد و چنانچه مجوز برپایی مسابقات از سوی وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شود رقابت‌ها آغاز خواهد شد.

آغاز اردوی ملی‌پوشان تکواندو بانوان از 20 مهرماه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو نشست هماهنگی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود

 ابراهیم کیانی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز نشست شورای اجرایی اسکودا با حضور نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در محل اسکودا برگزار شد.

یکی از دستور کارهای این نشست تعیین زمان آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود که با تصویب شورای اجرایی مقرر شد این آزمون در پاییز سال جاری برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • نشست باشگاه نجوم اصفهان
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان