Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سورگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد اطلاعات ۷۴ نفر تکمیل و با آنها موافقت شده و به‌زودی قرارداد سرمایه‌گذاری با آنها منعقد خواهد شد.

وی بیان کرد: هفته دولت چهار شهرک گلخانه‌ای در استان کلنگ‌زنی شد که عملیات اجرایی ۲ واحد در سربیشه و آیسک سرایان آغاز شده و به پیشرفت قابل قبولی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین عملیات حفر و تجهیز چاه کشاورزی در شهرستان زیرکوه و خوسف نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: تاکنون در بحث تملک و پرداخت حقوق عُرفی اقدامات خوبی انجام شده و اطلاعات ۹ شهرک جمع‌بندی و اقدامات لازم انجام شده است.

سورگی عنوان کرد: در زمینه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی  گلخانه‌ای، اقدامات اولیه برای گازرسانی شهرک‌های نهبندان، سربیشه، خوسف، آیسک سرایان و زیرکوه انجام شده است.

وی از پیمانکاران شهرک‌ها و مجتمع‌های گلخانه‌ای استان خواست نهایت همکاری را داشته باشند تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل و راه اندازی واحدهای گلخانه در استان اقدام شود و متقاضیان معطل نمانند.

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در برخی شهرک‌ها و مجتمع‌های گلخانه‌ای نیز نیاز به مساعدت و همکاری بیش از پیش شرکت گاز و برق برای تامین زیرساخت‌ها هستیم.

وی افزود: در مجموع تاکنون ۶۷۲ هکتار اراضی برای ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در استان شناسایی شده که ۶۵۰ هکتار کمیسیون ماده ۲ را نیز دریافت کرده است.

سورگی ادامه داد: از این میزان مطالعات نهایی ۱۷۲ هکتار انجام شده، ۴۰۰ هکتار در حال مطالعه است و برای مابقی معادل ۱۰۰ هکتار درگیر انتخاب مشاور هستیم.

وی بیان کرد: در حوزه دامی نیز تاکنون ۱۶۷ هکتار اراضی در استان شناسایی شده که برای ۱۲۸ هکتار مشاور مشخص شده است.

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در خصوص ایجاد بارگاه‌های زرشک نیز تاکنون ۱۵۸ هکتار زمین شناسایی شده که  مطالعات ۲۰ هکتار در دست اقدام است و به زودی واگذار می‌شود.

تفاهم‌نامه احداث هزار هکتار کشت گلخانه‌ای در خراسان جنوبی سال گذشته بین استانداری و شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی امضا و این طرح با عنوان «نهضت گلخانه‌ای» از امسال در شهرستان‌های مختلف استان عملیاتی شد.

برچسب‌ها خوسف سربیشه خراسان جنوبی اراضی کشاورزی زیرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوسف سربیشه خراسان جنوبی اراضی کشاورزی زیرکوه خوسف سربیشه خراسان جنوبی اراضی کشاورزی زیرکوه اخبار کنکور شرکت شهرک های کشاورزی خراسان جنوبی گلخانه ای انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان

جلسه شورای کشاورزی شادگان با محوریت برداشت محصولات پاییزه در شهرستان با حضور مسئولان برگزار شد.

موسوی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شادگان گفت:  ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در مراکز خرید دهستان حسینی ، آبشار و دارخوین و فرودگاه کشاورزی برای تحویل و خرید بموقع گندم از کشاورزان شهرستان  فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری منطقه اقتصادی بیرجند برای اشتغال در قاینات
  • الحاق دو هکتار زمین به محدوده شهر کامو و چوگان
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار
  • ارزش تولیدات کشاورزی کشور ۷۰ میلیارد دلار است
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شدند