Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:34:40 GMT

۱۲۱ پروژه عمرانی در شهرستان نیر در حال اجرا است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۷۶۴

۱۲۱ پروژه عمرانی در شهرستان نیر در حال اجرا است

شجاع اقبالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط دستگاه‌های متولی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان علاوه بر جذب اعتبارات عمرانی، اجرای سند تدبیر توسعه را در راستای اهداف بلند مدت در دستور کار خود قرار داد است، گفت: در این سند وظایف تمامی ادارات و نهادها مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌بایست با ادارات کل استان هماهنگ شده و برنامه‌های مرتبط با سند تدبیر توسعه را اجرایی کنند.

او همچنین با اشاره به اینکه بخش صنعت ، کشاورزی و گردشگری شهرستان نیر از حوزه‌هایی است که ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه‌گذار و صدور مجوزهای مختلف در این حوزه‌ها دارد، گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی نواقصی دارند که باید از سوی ادارات و نهادهای اجرا کننده تا نشست بعدی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رفع شود.

اقبالی تشریح کرد: برغم اینکه دولت سال گذشته علاوه بر کرونا با ویروس تحریم نیز روبرو بود اما این شرایط مانع از اجرای پروژه‌های زیرساختی مهم در این شهرستان نشده ‌است و افتتاح این شمار پروژه در هفته دولت گواهی بر این مدعاست.

فرماندار نیر افزود: با توجه به اینکه در سال پایانی دولت تدبیر و امید قرار داریم تلاش می‌شود متناسب با اعتبارات موجود و براساس اولویت‌های هر منطقه پروژه‌های مورد نیاز مردم اجرا شود.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید کارهای زیرساختی قابل توجهی در بخش آبرسانی، بهداشت و درمان، گردشگری صنعت  و عمران روستایی در شهرستان نیر انجام شد که با توجه به پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا آینده روشنی را می‌توان برای این شهرستان پیش‌بینی کرد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پروژه ساختمانی استان اردبیل اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پروژه ساختمانی استان اردبیل اردبیل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پروژه ساختمانی استان اردبیل اردبیل اخبار کنکور شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • ۵۰۰میلیون دلار پروژه توسط متخصصان ایرانی در سریلانکا اجرا شده است
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲