Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@12:28:53 GMT

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب پریشیچ

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۸۲۰

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب پریشیچ

باشگاه منچستریونایتد نظرش معطوف به جذب ایوان پریشیچ از اینتر شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «تلگراف» مدعی شد باشگاه  منچستریونایتد نسبت به جذب ایوان پریشیچ از اینتر علاقه‌مند است و پس از ناامیدی از به خدمت گرفتن جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند، این بال کروات را به منظور تقویت تیم تحت هدایت اولگنار سولسشایر در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد در این تابستان سعی در به خدمت گرفتن سانچو هافبک انگلیسی زردپوشان وستفالن داشت، اما در نهایت بر سر رقم این انتقال به توافق نرسید، چرا که دورتموند 120 میلیون یورو برای واگذاری ستاره خط میانی‌اش می‌خواست، اما منچستری‌ها حاضر به پرداخت رقمی بیشتر از 80 میلیون یورو نشدند.

پریشیچ در حالی مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است که تابستان گذشته در لیست بازیکنان مازاد آنتونیو کونته قرار گرفت و بلافاصله به بایرن مونیخ قرض داده شد. او در یک فصل حضورش در این تیم آلمانی عملکرد قابل قبولی داشت و به بایرن مونیخ برای کسب سه‌گانه بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

این بازیکن 31 ساله که فصل گذشته در 35 بازی آمار هشت گل زده و 10 پاس گل را از خود برجای گذاشت، پس از اینکه باشگاه بایرن مونیخ از قطعی کردن قرارداد او صرف‌نظر کرد، به اینتر بازگشت. پریشیچ تا سال 2022 تحت قرارداد اینتر خواهد بود.

فلیک: برای استفاده از تیاگو و آلابا برنامه‌ریزی می‌کنم/ پریشیچ به اینتر بازمی‌گردد

در سوی دیگر رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند ایوان پریشیچ و راجا ناینگولان که فصل گذشته به ترتیب به طور قرضی برای تیم‌های بایرن مونیخ و کالیاری بازی کردند، دو هفته فرصت دارند تا آنتونیو کونته را برای ادامه حضورشان در اینتر متقاعد کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان بایرن مونیخ منچستریونایتد اینترمیلان بایرن مونیخ منچستریونایتد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت

به گزارش ورزش سه، در تابستان 2023 وارد اشتوتگارت شد و از زمان ورودش تا کنون هرگز از گل زدن خسته نشده است. این بازیکن 28 ساله گینه‌ای که اصلی ترین رقیب هری کین در مسیر کسب عنوان آقای گلی بود، شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و به گل زدن در تمام بازی های امروز عادت پیدا کرده است.

او در تیم قبلی خود، 25 گل در 81 بازی به ثمر رسانده بود و او در این فصل 25 گل در 23 بازی بوندسلیگا به ثمر رسانده و تنها رقیب او در این آمار هری کین مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ است. گیراسی در موقعیت های حساسی که این باشگاه نیاز مبرم به گل داشته، به عنوان یک ناجی همراه با اونداف توانسته نتیجه را تغییر دهد و ثبت میانگین گلزنی 1.27 گل در هر 90 دقیقه هوش بالای او را در امر خطیر گلزنی نشان می‌دهد. این عدد هم البته در تمام اروپا بی‌سابقه است و تنها کسی که این میانگین را ثبت کرده هری کین است. 

او با زدن 25 گل در این فصل از رکورد بهترین گلزن یک فصل اشتوتگارت که در اختیار ماریو گومز مهاجم سال های نه چندان دور این تیم بود گذر کرد و توانست پس از اینکه گومز در فصل 2008/09، برای اشتوتگارت 24 گل به ثمر رسانده بود، این عدد را بار دیگر تغییر دهد. 

البته در این بین سرهو گیراسی یکی از نام‌های حاضر در لیست بایرن مونیخ برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است زیرا آن‌ها به دنبال پر کردن جای خالی اریک ماکسیم چوپوموتینگ هستند که قرار است در پایان این فصل از جمع باواریایی‌ها جدا شود. بیلد آلمان در این زمینه مدعی شده است که اشتوتگارت از علاقه بایرن مونیخ باخبر است وبه دنبال این است که این مهاجم را برای ثبت قراردادی جددی مجاب کند. در قرارداد فعلی او بند فسخی در قرارداد او گنجانده شده که طبق آن باشگاه‌های علاقه‌مند با پرداخت 20 میلیون یورو می‌توانند این بازیکن 27 ساله اهل گینه را جذب کنند ولی باز هم این گیراسی است که تصمیم خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری
  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - کلن ۰
  • گل توماس مولر به کلن (بایرن مونیخ 2-0 کلن)
  • گل دیدنی رافائل گریرو به کلن (بایرن مونیخ 1-0 کلن)
  • بایرن مونیخ - کلن؛ ترکیب رسمی