Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: پیگیر پرداخت پاداش دختران فوتسالیست هستیم و امیدوارم بحث مربیان خارجی اجازه دهد نوبت به دختران هم برسد.

به گزارش ایسنا، مهین فرهادی زاد در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون ترای اتلون در مورد پرداخت پاداش دختران فوتسالیست بیان کرد:  در جلسه نواب ریس بانوان، خانم صوفی زاده هم بود و عنوان کرد که در جلسه هیات رییسه پی‌گیر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال پرداخت پاداش ورزشکاران دختر و پسر را در سه رشته در اولیت دارد. امیدوارم بحث مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهد که وقت برسد به دختران هم برسد و بتوانند پولشان را دریافت کنند. 

فرهادی زاد در پاسخ به این پرسش که فوتبال یعنی مربی و بازیکن خارجی نیاورد گفت: بیاورد اما پول آنها را پرداخت کند و پول این ورزشکاران را هم بپردازد. 

فرهادی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند رکورد کسب سهمیه المپیک بانوان برای توکیو شکسته شود، تاکید کرد: اگر کرونا نبود شاید تا الان ما در سهمیه های بیشتری در میادین بین المللی می گرفتیم البته هنوز نا امید نیستیم چون هنوز سهمیه های زیادی در بانوان مانده که باید توزیع شود و امیدوارم که تعدادی از آن نیز توسط بانوان ایرانی کسب شود. 

او در مورد امکان تمدید قرارداد فدراسیون ترای اتلون با مربی خارجی گفت: خوشبختانه تفاهم نامه فدراسیون ها دارد انجام می شود، فدراسیون هم  دفاع کرد و اعتباراتی در نظر گرفته شد. خوشبختانه معاونت توسعه قهرمانی در ارتباط با رشد فدراسیون ها تلاش می کند و امیدوارم فدراسیون هم بتواند ادامه همکاری با  مربی خارجی را انجام دهد. 

فرهادی زاد در مورد توجه فدراسیون به بخش بانوان تصریح کرد: خوشبختانه تفاهم نامه مالی امسال به گونه‌ای تنظیم شده که هر دو بخش زنان و مردان به تفکیک دیده شده است و اگر فدراسیونی در ارزیابی بخش بانوان نمره لازم را کسب نکند نمی تواند بودجه این بخش را دریافت کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان فرهادی زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته فنی جلسه این کمیته جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مردان برگزار شد. 

با پایان قرارداد هاکان دمیر، سرمربی ترکیه ای که نتوانست تیم ملی ایران را به المپیک و مدال بازی های آسیایی برساند، فدراسیون بار دیگر تصمیم به تغییر کادرفنی گرفته است و رسما به همکاری خود با این مربی پایان داده است. طبق خبر سایت فدراسیون بسکتبال چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد