Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:58:18 GMT

تبانی ثابت نشد/ «پاس» در دیدار پلی‌آف

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۸۹۸

تبانی ثابت نشد/ «پاس» در دیدار پلی‌آف

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، داستان پاس انگار همواره با تبانی‌ها در هفته آخر گره خورده است و این بار نیز در مسیر صعود به لیگ دسته اول ادعای پاسی‌ها مبنی بر تبانی تیم چوکا تالش راه به جایی نبرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس با اشاره به سرنوشت پاس برای صعود، اظهار کرد: با وجود پیگیری اعتراض‌ها مبنی بر برخی اتفاق‌ها در هفته پایانی لیگ دسته دوم، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هرگونه تبانی در مسابقات را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم ناصرنژاد ادامه داد: بر این اساس تیم پاس باید در مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف شهرداری بندر آستارا برود تا تیم پیروز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی لیگ دسته اول شود.

وی اضافه کرد: پاسی‌ها تلاش فراوانی برای اثبات ادعای خود کردند اما مدارک موجود نتوانست این موضوع را اثبات کند و در نهایت پرونده به طور کامل مختومه شد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس بیان کرد: این اولین دفعه نبوده که سبزپوشان همدانی این از این موضوع ضربه خورده‌اند و در تاریخ باشگاه پاس این موارد بسیار دیده است که امیدواریم با پیروزی در دیدار پلی‌آف التیام بخش درد فوتبال دوستان همدانی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با دعای خیر مردم، درایت و بازیکنان و کادرفنی و همچنین حمایت‌های مدیرعامل باشگاه و مسئولان استان، بار دیگر شاهد حضور تیم پاس در لیگ دسته اول کشور باشیم.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: تبانی فدراسیون فوتبال همدان فوتبال میثم ناصرنژاد لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

ساعت برگزاری دو دیدار باقی‌مانده تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود، این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ادعای جالب سرپرست سابق تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی