Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، تعداد 29 میلیون نفر و 184 هزار و 740 نفر در سراسر جهان آلوده به ویروس کرونا شده اند و 928 هزار و 287 نفر جان باخته اند. تعداد 21 میلیون و 30 هزار و 791 نفر هم بهبودی خود را پس از ابتلا به کرونا به دست آورده اند.

تعداد 7 میلیون و 225 هزار و 662 تن از مبتلایان در مرحله فعال بیماری به سر می برند بدان معنا که ویروس در بدن آنها باعث ایجاد بیماری و سایر علائم نظیر تب و سرفه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد حال 7 میلیون و 165 هزار و 183 نفر خوب است اما حال 60 هزار و 479 نفر وخیم گزارش شده.

در شبانه روز اخیر بیش از 9 هزار و 286 مبتلای دیگر به آمار قبلی نزدیک شد. در همین مدت بیش از 301 تن دیگر در سراسر جهان جان باختند.

آمریکا همچنان بالاترین میزان ابتلا و مرگ و میر را دارد. 6 میلیون و 708 هزار و 458 نفر مبتلا هستند و 198 هزار و 520 تن نیز فوت کرده اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا ویروس شیوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود

 

مهرداد بذرپاش وزیر راه‌وشهرسازی در جلسه ستاد کمیسیون ایمنی راه‌ها با بیان اینکه طبق برنامه هفتم باید ۵۰ درصد از تعداد کشته های تصادفات جادهای کاهش یابد گفت: طبق آمارها باید سالانه ۱۰ درصد از تعداد کشته های تصادفات جاده ای کاسته شود به طوری که باید سالانه ۲ هزار نفر کم تر در جاده های کشور کشته شوند که رسیدن به این آمار بسیار دشوار است.

وی افزود: اقدامات میدانی برای رسیدن به این آمار بسیار مهم است و برای رسیدن به این هدف باید تمامی دستگاه ها به صورت جهادی تر و هم قسم تر در ستاد و در استان ها، شروع متفاوت تری داشته باشند.

او یادآور شد: نوروز ۱۴۰۳، هماهنگی میان دستگاه‌ها با کاهش جان‌باختگان جاده‌ای در طرح نوروزی همراه شد که آمار نهایی آن توسط مراجع مسئول اعلام خواهد شد؛ اما حتی یک جان‌باخته هم زیاد است و باید برای پیشگیری از آن تدابیری اتخاذ کرد.

 وی افزود: تحقق هدف‌گذاری کاهش ۱۰درصدی برنامه هفتم به‌عنوان نقشه مسیر، ایمنی بخشی به راه‌های کشور، در رأس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

 وزیر راه و شهرسازی رفع نقاط پرتصادف را یکی از اصلی‌ترین محورهای کار وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: در همین راستا در سال گذشته ۷۲۵ نقطه پر تصادف رفع شد و طبق هدف‌گذاری انجام شده با مجموعه پلیس، ۴۲۵ نقطه پر تصادف دیگر تا پایان دولت برطرف خواهد شد.

 همچنین در این برنامه سردار کمال هادیانفر معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: امسال باید بتوانیم هر جلسه ای که در کمیسیون ایمنی راه ها برگزار می شود باید مصوبات آن توسط دستگاه ها با جدیت بیشتری دنبال شود تا از تصادفات جاده ای در کشور جلوگیری شود.

وی افزود: باید به کشته های جاده ای کشور حساس باشیم و هر ۶۰ و یا ۷۰ نفری که در جاده های کشور کشته می شوند را جدی بگیری و باید بتوانیم با شرایط موجود این کشته ها را کاهش دهیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود