Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید کارگران، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان یزد گفت: دادگستری شهرستان یزد با بهره گیری حداکثری از ظرفیت دادرسی الکترونیک ضمن رعایت کامل شیوه نامه‌های ستاد ملی کرونا مبادرت به تشکیل جلسات دادرسی بصورت برخط از طریق ارتباط تصویری نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جلسات رسیدگی نسبت به دعاوی حقوقی و کیفری دو و انقلاب بدون حضور فیزیکی مددجویان زندان برگزار شد و این امر ضمن ایجاد رضایتمندی بین اصحاب دعوی، موجب تسریع در رسیدگی و کاهش اطاله دادرسی شده است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان یزد از آمادگی دادگستری این شهرستان برای برگزاری جلسات رسیدگی در سایر موارد خبر داد، و گفت: با توجه به زیر ساخت‌های موجود این آمادگی وجود دارد که دادگاه اصحاب پرونده‌ای که دارای امضاء الکترونیکی می‌باشند، بصورت مجازی و بدون حضور اصحاب دعوی برگزار شود.

مجید کارگران، بیان کرد: این اقدام علاوه بر کاهش خطر جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا به زندان و حفظ سلامت زندانیان در وضعیت فعلی، آثار مثبت و فوایدی درگسترش استفاده از فرایند دادرسی الکترونیک، بالا بردن امنیت و کاهش خطرات نقل و انتقال زندانیان، صرفه جوئی در هزینه ها، زمان و نیروی انسانی را نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دعاوی حقوقی کرونا ویروس دادگاه انقلاب شهرستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش بزرگ قرآنیان شهرستان فلارد با عنوان ستاره‌های زمین با حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، کریمیان و همچنین مسئول قرارگاه جلسات خانگی کشور برگزار شد.

در این همایش به تشریح برنامه‌های پیش رو و تبیین حرکت عمومی در جامعه ناظر بر مبحث قرآنی پرداخت شد.

در این همایش که در مرکز شهرستان فلارد در مصلی شهر برگزار شد حدود ۲۰۰ مربی جلسات خانگی قرآن حضور داشتند که برای اولین بار در چنین مراسمی به تبادل تجربیات و پیشنهادات پرداختند.

کد خبر 6063529 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • ۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع