Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@06:47:18 GMT

پرمسافرترین تورهای مسافرتی داخلی در 6 ماه اول سال 99

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۰۱۰۵

پرمسافرترین تورهای مسافرتی داخلی در 6 ماه اول سال 99

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز، با انتشار این ویروس مکان‌های اقامتی در تمامی رده‌ها، رستوران‌ها، حمل و نقل‌های خارجی، تورهای داخلی و خارجی، آژانس‌های مسافرتی و گردشگری دچار مشکل شدند و شهروندان در قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

از این رو بسیاری از مسافران تورهای داخلی به دلیل آمار بالای ابتلا به کرونا در شهر مقصد و هم‌چنین مسافران تورهای خارجی به دلیل تصمیم برخی از کشورهای مقصد مبنی بر تعلیق پروازهای از مبدا ایران، مجبور به لغو سفرهای خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بلافاصله پس از بهبود وضعیت با رعایت کامل قوانین و پروتکل‌های بهداشتی تورهای مسافرتی داخلی از سرگرفته شدند و اکثر شهرهای پربازدید آمادگی‌های لازم را به منظور پذیرش مسافران و گردشگران داخلی انجام دادند. از جمله پرطرفدارترین تورهای مسافرتی داخلی در 6 ماهه اول سال 99 می‌توان به ترتیب به تور کیش، تور چابهار، تور قشم، تور مشهد و تورهای یک روزه اشاره کرد که در ادامه در مورد برخی از آن‌ها توضیح مختصری داده شده است.

تورهای مشهد

تورهای مشهد جزو پرطرفدارترین تورهای زیارتی- سیاحتی داخل کشور به شمار می‌روند که از طرف بسیاری از خانواده‌ها به ویژه در فصل تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرند. مهم‌ترین هدف برای سفر به مشهد زیارت از حرم امام رضا (ع) می‌باشد، اما لازم است بدانید که این شهر جاذبه‌های بیشتری برای ارائه دادن به گردشگران در دل خود جای داده است. از جمله این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به بناهای تاریخی، مراکز خرید، پارک‌ها، تفریحات و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، رستوران‌ها و جاذبه‌های طبیعی اشاره کرد که بدون شک بازدید از هر کدام از آن‌ها سفری خاطره‌انگیز در کنار همسفرانتان برایتان به ارمغان خواهد آورد. با شیوع ویروس کرونا مشهد نیز چند ماهی را در قرنطینه به سر می‌برد اما مدتی است که با اعمال محدودیت‌هایی نظیر به همراه داشتن دستکش و ماسک، خودداری از روبوسی و دست دادن، همراه داشتن جانماز و چادر نماز و... برای زیارت از حرم امام رضا (ع) پذیرای زائران و گردشگران استکه در پی این عمل تورهای گردشگری نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

تور چابهار

چابهار از جمله مهم‌ترین شهرهای بندری ایران استکه از نظر گردشگری و اقتصادی بسیار مورد توجه مردم واقع شده است و سالانه گردشگران بسیار زیادی با شرکت در تور چابهار به این منطقه سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های حیرت‌انگیزی نظیر کوه‌های مینیاتوری، تالاب لیپار و... دیدن کنند و لحظه‌های هیجان‌انگیزی را برای خود رقم بزنند. علاوه بر گردشگران داخلی این منطقه هر سال به ویژه در فصل بهار میزبان گردشگران خارجی بسیار زیادی بوده است که با شیوع ویروس کرونا به طور قابل توجهی از حضور گردشگران کاسته شد و به همین خاطر نیز صنعت گردشگری چابهار خسارت‌های زیادی را متحمل شده است. اما با عادی شدن وضعیت بسیاری از مراکز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باز شدند و هم‌اکنون نیز برگزاری تورهای چابهار و ورود گردشگران داخلی با رعایت کامل نکات بهداشتی به این منطقه بلامانع است. در این صورت شما می‌توانید با سفر به چابهار از فعالیت‌های گردشگری این منطقه نظیر موج سواری، مریخ نوردی و... که در فضای باز صورت می‌گیرند، نهایت استفاده را کنید و لذت ببرید.

تورهای یک روزه

از دیگر تورهای داخلی پرطرفدار ایران می‌توان به تورهای یک روزه اشاره کرد که برگزاری این تورها در دوران کرونا به صنعت گردشگری تا حدودی رونق بخشیده است. زیرا از آن‌جایی که در تورهای یک روزه زمان حضور گردشگران در اتوبوس، خودرو یا قطار کم است، برگزاری این تورها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است و مردم با شرکت در تورهای یک روزه و تورهای طبیعت‌گردی می‌توانند برای مدت کوتاهی از دغدغه‌های روزمره زندگی دور شوند و به آرامش حقیقی دست یابند. به علاوه به دلیل شیوع ویروس کرونا بهتر است شما برای سفری برنامه‌ریزی کنید که مدت زمان آن کوتاه باشد و نیازی به اجاره اقامتگاه نباشد که در این صورت شرکت در تورهای یک روزه بهترین گزینه برای سفر می‌باشند. فراموش نکنید که در طول سفر با استفاده از ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی کننده و هم‌چنین با شستن مکرر دست‌ها، دست ندادن و روبوسی نکردن از ابتلا به بیماری کرونا در امان خواهید ماند.

سخن پایانی

در این مطلب ما به معرفی برخی از پرمسافرترین تورهای داخلی در 6 ماهه اول سال 99 پرداختیم. شما نیز می‌توانید هم‌اکنون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا در تورهای معرفی شده شرکت کنید و با سفر به شهر مورد علاقه خود لحظه‌های متفاوت و خاطره‌انگیزی را برای خود به ارمغان آورید. در صورتی که در مورد تورهای معرفی شده به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید وارد صفحه https://kite.ir/Tours شوید و یا با شماره 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

انتهای پیام/

20 / 20 تورهای مسافرتی داخلی تور چابهار تور مشهد تورهای یک روزه کرونا ویروس کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تورهای مسافرتی داخلی تور چابهار تور مشهد تورهای یک روزه کرونا ویروس کرونا تورهای مسافرتی داخلی پروتکل های بهداشتی تورهای یک روزه رعایت کامل تورهای داخلی ویروس کرونا تور چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این مدرسه به همت بنیاد دستان توانا ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه راه‌اندازی شود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز