Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:30:14 GMT

آخرین وضعیت شروع فعالیت ۱۰ رشته ورزشی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۰۱۸۷

آخرین وضعیت شروع فعالیت ۱۰ رشته ورزشی اعلام شد

آخرین وضعیت فعالیت مجدد برخی از رشته‌های ورزشی در ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سی و یکمین جلسه ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش که در کمیته ملی المپیک با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و روسای برخی فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، اعلام شد که در مورد رشته‌های والیبال سالنی، ساحلی و هندبال ابلاغیه مربوطه امروز صادر می‌شود تا بر اساس پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا فعالیت‌های خود را در راستای برگزاری اردوها و تمرینات ورزشی از سر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین اعلام شد ابلاغیه مربوط به شروع فعالیت در رشته ورزشی کشتی با تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز صادر می‌شود و در مورد رشته تکواندو، کاراته، جودو، بوکس و برخی دیگر از رشته‌های برخوردی نیز پروتکل بهداشتی مربوطه تعریف شده اما باید بررسی‌های بیشتر در مورد آن صورت گیرد.

این در حالی است که شروع فعالیت های ورزشی در رشته های دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری طی روزهای آتی ابلاغ خواهد شد.

برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش در کمیته ملی المپیک

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو هندبال ویروس کرونا تکواندو هندبال ویروس کرونا اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان

آفتاب‌‌نیوز :

چند روزی است که مسعود اسکویی مجری، گوینده و کارشناس شناخته شده رادیو ورزش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری شده است. در همان ساعت‌های اولیه انتشار اولین خبر از بستری شدنِ اسکویی در بخش آی‌سی‌یو، خبر‌های ضد و نقیض بسیاری در فضای‌مجازی منتشر شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی از مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند. یکی از آن‌ها مهدی آذرمکان که روزگاری مدیریت رادیو ورزش را برعهده داشت و چند صباحی مدیریت رادیو ایران و حالا به عنوان قائم‌مقام رادیو شناخته می‌شود. او درباره آخرین وضعیتِ این گوینده پیشکسوت با خبرنگار تسنیم گفت‌وگویی انجام داد.

آذرمکان تأکید کرد: خوشبختانه حال آقای اسکویی رو به بهبود است و از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده‌اند. من بلافاصله که ایشان به بخش منتقل شدند به عیادت‌شان رفتم. بحمدالله وضعیت خوبی دارند و باید راه بروند تا به زودی دوباره صدایِ ایشان را از امواج رادیو ورزش بشنویم.

بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته