Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمدزاده رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع سال ۸۶ شروع شد، ولی در سال ۹۳ بدلیل کمبود اعتبار عملیات ساخت آن متوقف شد.

او افزود:ساختمان مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای شماره ۲ (دختران) دارای بخش‌های مختلف آموزشی مهارت در کسب و کار‌های متنوع است که در حال حاضر حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز با بیان اینکه برای تکمیل این مرکز به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اضافه کرد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در سفر به شهرستان سقز قول مساعدت برای تامین اعتبار این طرح داد.

احمدزاده تکمیل و بهره برداری این طرح مهم برای آموزش کسب و کار و مشاغل مهارتی زنان در این شهرستان را ضروری دانست و افزود: باید مسوولان استانی و محلی برای اتمام این طرح تلاش بیشتری انجام دهند تا هر چه زودتر این مرکز راه‌اندازی شود.

رییس مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای سقز با اشاره به اینکه رویکرد این سازمان، تامین و تربیت نیروی انسانی خلاق دارای مهارت است، تاکید کرد: آموزش تقاضا محور باید به جد رصد و اجرایی شود و این امر نیازمند مشارکت و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی است.

احمدزاده یادآور شد: امروزه تربیت نیرو‌های کارآفرین و ماهر و گسترش آموزش‌های مهارتی سر لوحه اهداف نظام‌های آموزشی قرار دارد بنابراین بروز پدیده جهانی شدن در روند اقتصاد، افزایش رقابت‌های بین‌المللی و تحولات ناشی از توسعه و پراکندگی‌های جغرافیایی در بازار کار، اهمیت نیاز به استراتژی سیستم آموزش مبتنی بر مهارت را افزایش داده است.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی حرفه ای کمبود اعتبار فنی و حرفه ای مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت:تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله تامین شده است و برای بقیه متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تامین و الحاق اراضی مدنظر می‌باشد.

قزوینیان با بیان اینکه برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است، گفت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است، تصریح کرد: برش دو ساله در بخش خودمالکی ۶ هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

قزوینیان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

وی گفت: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام می‌باشد و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی