Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران‌خودرو، امروز دوشنبه ۲۴ شهریورماه مراسم قرعه‌کشی سومین طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار شد.

کلید گشایش قفل بازار خودرو

در این طرح که پنج محصول پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو ۲۰۶ اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی، پژو پارس با موتور ایکس. یو. ۷ و سمند ال. ایکس با موتور ایکس. یو. ۷ عرضه شده، بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی اقدام به پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

از این تعداد، ۱۶ هزار نفر براساس ظرفیت هر خودرو، برای ثبت‌نام قطعی و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۵۰ درصد نیز به عنوان افراد ذخیره درنظر گرفته شده‌اند.

اسامی نفرات برگزیده پس از تایید نهادهای ناظر، در سریعترین زمان ممکن در سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان تا پنجشنبه همین هفته (۲۷ شهریورماه) مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند و در صورت واریز نکردن نسبت به جایگزینی افراد از فهرست ذخیره اقدام خواهد شد.

طبق تصویب وزارت صنعت، معدن و تجارت، در نیمه دوم امسال ۱۱۰ هزار دستگاه از محصولات ایران‌خودرو از طریق فروش فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه به بازار عرضه خواهد شد. افزون بر این، برنامه‌های پیش‌فروش محصولات با موعد تحویل یک سال و بیشتر از یک سال نیز ادامه خواهد داشت.

اعتراض خریداران خودرو به مقابل وزارتخانه کشید | ماجرای حذف متقاضیان کد خبر 549162 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات

تین نیوز

گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ برای سال جاری را آغاز می کند

به گزارش تین نیوز، سایپانیوز گزارش کرد، فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت نام کنند.

این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت