Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@14:23:31 GMT

سهم 68 درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۰۴۲۵

سهم 68 درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی استان تهران

خبرگزاری آریا - سرپرست شرکت گاز استان تهران از سهم 68 درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی این استان خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی با اشاره به سهم گاز طبیعی در سبد انرژی استان تهران، گفت: سهم گاز طبیعی توزیع‌شده در استان تهران نسبت به کل کشور، 12 درصد است.
وی با اشاره به اتمام زمان عملیات‌های گازرسانی در استان تهران و بهره‌مندی کامل استان از گاز طبیعی، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال 50 روستای دیگر از گاز بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: تاکنون 96 درصد از خانوارهای روستایی که شامل 480 روستا می‌شود، از نعمت گاز بهرمند شده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان تهران گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس

طرفداری | ناکامی فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم احتمال برکناری مدیرعامل این باشگاه را افزایش می‌دهد.

فولاد در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرد اما این روند در نیم‌فصل دوم هم ادامه یافت  در حالی که تغییرات مداوم مدیریتی و فنی هم تغییری در روند این باشگاه ایجاد نکرد.

عبدالله ویسی که به تازگی کار خودش را در اهواز آغاز کرده شاید فرصت بیشتری برای تغییر شرایط پیدا کند اما وضعیت مدیریت این باشگاه کاملا متفاوت است. ماجرای جنجالی انتخاب سرمربی جدید، مذاکرات بی نتیجه با یحیی گل‌محمدی، محمد ربیعی و مخالفت کارخانه ذوب‌آهن و از همه بدتر امضای قرارداد با مهدی رحمتی و در نهایت انتخاب ویسی سریال اشتباهات رضاییان را تکمیل کرده و سرپرست موقت این باشگاه که هنوز حکم مدیرعاملی را نیز دریافت نکرده در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارد. در صورت عدم نتیجه‌گیری فولاد در بازی هفته بیست‌وچهارم مقابل مس برکناری سرپرست این باشگاه با توجه به فشارهای بیرونی و نارضایتی مدیران شرکت و اعضای هیات‌مدیره همچنین هواداران فولاد کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

مدیران شرکت فولاد بر این باور هستند که مدیریت موقت ماه‌های اخیر با وجود افزایش چشمگیر هزینه‌ها و اقدامات جنجالی بی‌نتیجه هیچ تاثیر مثبتی در روند حرکت تیم نداشته و بالعکس فولاد را در موقعیت سخت‌تری قرار داده که خطر سقوط را بیش از هر زمان دیگری احساس می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • خودرویی که قرار بود «رانندگی اتمی» را امکانپذیر کند
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت