Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@19:14:34 GMT

پوستر جدید بتمن رونمایی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۰۵۸۹

پوستر جدید بتمن رونمایی شد + عکس

جدیدترین فیلم بتمن، به زودی فیلم‌برداری خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پوستر جدید فیلم بتمن با نمایی از رابرت پتینسون روز گذشته در دی سی فن دام رونمایی شد. این فیلم به کارگردانی مت ریوز ساخته خواهد شد و فیلم برداری آن به دلیل ابتلای بازیگر نقش اول آن، پتینسون، به کرونا متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با انتشار خبر مساعد شدن حال پتینسون، تصویربرداری این فیلم پس از تمام شدن دوران قرنطینه بازیگر مشهور آمریکایی، دوباره کلید می‌خورد تا به زمان اکران پیش بینی شده خود برسد.

بتمن ۲۰۲۰، به جز رابرت پتینسون از بازیگرانی مثل زو کراویتر، پل دانو، جفری رایت و جف تورتورو بهره می‌برد و در صورت مساعد بودن شرایط فیلم برداری و تدوین، برای اکران در اکتبر ۲۰۲۱، یعنی تقریباً یک سال دیگر، زمان‌بندی شده است.

کد خبر 444218

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بتمن رابرت پتینسون سینما فیلم سینمایی سینمای جهان هالیوود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم

به گزارش جماران، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پی می‌آید:

بسمه تعالی

ٱلنَّارُ یُعۡرَضُونَ عَلَیۡهَا غُدُوّٗا وَعَشِیّٗاۚ وَیَوۡمَ تَقُومُ ٱلسَّاعَةُ أَدۡخِلُوٓاْ ءَالَ فِرۡعَوۡنَ أَشَدَّ ٱلۡعَذَابِ[غافر ۴۶]

عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است. 

تقابل ایران با رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل وقاحت و تحلیل های غلط دشمن به یک ضرورت گریز ناپذیر تبدیل شده بود و این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود. فراموش نمی کنیم که رژیم سفاک اسراییل در طول این سالها تا چه اندازه در قتل ایرانیان و آزادیخواهان پافشاری کرده است و تا چه حد منافع ملی ما و هویت اسلامی مسلمانان را دستخوش تاراج قرار داده بود. 

تداوم حملات و ترورهای اسراییل به مواضع و شهروندان ایرانی، در بیش از یک دهه گذشته، در داخل و خارج کشور، گویی این باور و ذهنیت ناصواب را در میان دشمنان و حتی برخی ایرانیان ایجاد نموده بود که ایران توانائی تقابل مستقیم با اسراییل را نداشته و صرفا به جنگ و یا پاسخ غیرمستقیم اکتفا خواهد کرد. ذهنیتی که امروز کاملا از بین رفته است. 

طبیعی است که ایرانیان بیش از هر کشور دیگر از جنگ های تحمیلی آسیب دیده و لذا هرگز به دنبال آن نبوده اند، ولی از سوی دیگر نشان داده اند که در مقابل جسارت و تعدی دشمنان نیز ساکت نخواهند نشست. 

امروز نیز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم و با تکیه همه جانبه بر مردم عزیز که مهم ترین مولفه قدرت هستند، در برابر تهدید های خارجی متحد باشیم. 

اینجانب ضمن تبریک این عملیات شجاعانه به فرماندهی معظم کل قوا و رزمندگان سرافراز، رضوان الهی را برای امام بزرگوار(س) مسألت دارم که روح خودباوری و عزت را در مردم ما دمید و به روان شهیدان سرافراز درود می فرستم که پیشگامان این راه بودند.

سید حسن خمینی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

 

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • رابرت آندریش: تا حالا فقط بایرن مونیخ بود، حالا وقت بایرلورکوزن است
  • پوستر/ نصر من الله و فتح قریب
  • پوستر سایت رهبری درپی عملیات ایران علیه اسرائیل
  • پوستر/ سیلی با سرب داغ
  • (عکس) پوستر سایت رهبری در پی عملیات تلافی‌جویانه ایران
  • پوستر/ دست بلند ایران
  • پوستر/ تنبیه متجاوز