Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت ۵ بند را برای شروع فعالیت های ورزشی ضروری اعلام کرد.

وزارت بهداشت ۵ بند را برای شروع فعالیت رشته های ورزشی اعلام کرد که انجام آنها ضرروی است و همه فدراسیون ها برای شروع فعالیت های خود باید آن را انجام دهند.

این ۵ بند به شرح زیر است:

* انجام تست pcr از همه ارکان تیم شامل مربیان، سرپرست، ورزشکاران، تدارکات، کادر درمانی، خبرنگاران و عکاسان پیش از شروع مسابقه و تمرینات ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنان، مربیان، پزشک، فیزیوتراپیست، تدارکات و تمامی کسانی که در زمان تمرین و مسابقات حضورشان ضروری است به مدت ۵ روز در قرنطینه کامل قرار گیرند.

* پس از انجام تمرین با برگزاری مسابقه و طی شدن قرنطینه ۶ روزه در صورت ضرورت مراجعه به منزل برای انجام تمرینات با برگزاری مسابقه بعدی انجام تست با ارائه نتیجه منفی الزامی است.

* در صورت مثبت شدن تست ۲۵ درصد ارکان تیم فعالیت تمامی اعضا لغو می شود تا منفی شدن تست مجدد پس از ۱۴ روز قرنطینه امکان فعالیت میسر خواهد بود.

در صورتی که یک نمونه مثبت شود شخص مبتلا باید ۱۴ روز قرنطینه باشد. وی پس از منفی شدن تست امکان حضور در تمرینات را خواهد داشت./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برای شروع فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عرضه کالا‌های اساسی به بازار در روز‌های تعطیل

مسعود امراللهی گفت: با انجمن کشتارگاه‌ها، شیفت‌های کشتارگاه‌ها و مجموعه بسته‌بندی مواد پروتئینی هماهنگی کامل انجام شده که در ایام تعطیل عید به هیچ عنوان خدمات خود را تعطیل نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکید وزارت جهاد کشاورزی به تامین بازار با تکیه بر تولید داخل است، گفت: تنها در صورتی که نیاز باشد واردات انجام می‌شود.

امراللهی گفت: پیش بینی شده است که در استان‌های مسافرخیز عرضه کالا‌های اساسی به صورت ویژه و با در نظر گرفتن حجم مسافران انجام شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزود که تیم نظارتی در ایام تعطیل با قدرت به بازار نظارت خواهند داشت و مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و مطمئن باشند که با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بازگشت مردان آهنین در نوروز ۱۴۰۳ / زمان پخش تلویزیونی با اجرای بازیگر سرشناس
  • پایان سال ورزشی ایران با درخشش مریم طوسی
  • تداوم عرضه کالا‌های اساسی به بازار در روز‌های تعطیل
  • فصل جدید «کودک شو» از امشب به شبکه نسیم می‌آید + زمان پخش
  • برای خوشحال بودن این ۹ کار را هر صبح انجام دهید
  • شکوری: حضورم در هیئت مدیره پرسپولیس منتفی است
  • استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال
  • ◄ تعریف واژه های اصلی تعمیر و نگهداری هواپیما
  • بایدهای ورزشی در ماه رمضان
  • دلخانی در اردوی نور می‌ماند/ ۲ عنوان‌دار جهانی دیرتر به تیم ملی ملحق می‌شوند