Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کاملا پیگیر اهدای پاداش بانوان فوتسال است که امیدوارم مربیان خارجی اجازه بدهند به موقع پول همه پرداخت شود.
فرهادی‌زاد: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهند پول به بقیه هم برسد

به گزارش فارس، مهین فرهادی‌زاد پس از اتمام مجمع سالیانه فدراسیون سه گانه در جمع خبرنگاران با اشاره به رضایت برخی از هیأت‌های استانی از مربی خارجی که در این فدراسیون تاثیرگذار بوده، اظهار داشت: خوشبختانه تفاهم نامه‌های با فدراسیون‌ها انجام شده و فدراسیون همگانی از ادامه فعالیت مربی خارجی دفاع کردند که بخش زیادی از اعتبارات نیز برای این موضوع در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین معاونت توسعه قهرمانی تمام قد در ارتباط با رشد فدراسیون ها تلاش می‌کند. من هم در خدمت آنها هستم، تمام موارد را بررسی می‌کنم تا این فدراسیون درباره درخواست هیأت‌ها، بتواند کار فنی خودش را مثل سال قبل داشته باشد.

وی در خصوص فعالیت در بخش بانوان رشته سه گانه گفت: کارهای مقدماتی بانوان انجام شده و مسئولان فدراسیون با توان زیاد در دو بخش خانم و آقایان کنار هم هستند و کار را جلو می‌برند. تفاهم نامه مالی هم تنظیم شده است که شاخص‌هایی برای ارزیابی به تفکیک زنان و مردان دیده شده است. بنابراین ارزیابی از فعالیت زنان به فدراسیون داده می‌‌شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص اهدای پاداش بانوان فوتسال عنوان کرد: امروز هم جلسه 5 نفر از نواب رئیس بانوان را داشتیم. لیلا صوفی زاده نایب رییس فدراسیون فوتبال بانوان در مورد پرداخت پاداش فوتسال بانون اشاره‌ کرد که هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کاملا پیگیر این قضیه است. فدراسیون فوتبال پرداخت پاداش دختران و پسران، سه رشته دیگر را در اولویت کار دارد. امیدوارم مربیان خارجی فدراسیون فوتبال اجازه بدهند که وقت به این بچه‌ها برسد و به موقع پول همه پرداخت شود.

فرهادی‌زاد درباره حمایت‌ وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون‌ها، تاکید کرد: برای حمایت فدراسیون‌ها تفاهم نامه مالی در ارزیابی بسیار دقیقی را امسال در شاخص فعالیت‌های ترسیم کردیم. آنها بدانند در شاخص‌های سال 99 فعالیت داشته باشند و با چه نمره می توانند چه سرمایه‌گذاری‌هایی در کدام بخش داشته باشند. بر اساس آن فعالیت‌های فدراسیون ارزیابی و امتیازاتی اضافه داده شد و اعتبارات برای آنها در نظر گرفته شده است. اعتبارات اضافه‌ای برای امسال برای ورزش دیده نشده ولی تمام تلاشمان این است که بتوانیم تخصیصی وزارت کامل باشد و به آنها اختصاص بدهیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا بانوان ورزشکار کشورمان می‌توانند در مسابقات گزینشی المپیک سهمیه بیشتری کسب کنند؟ خاطرنشان ساخت: تاکنون تعدادی از بانوان‌مان مجوز شرکت در المپیک توکیو را به دست آوردند. اگر بیماری کرونا نبود شاید دختران ما می‌توانستند در میادین بین‌المللی در سایر رشته‌ها کسب سهمیه کنند. هنوز در گرفتن سهمیه المپیک نا امید نشده‌ایم، چون نیمی از تعداد سهمیه‌های المپیک برای حضور زنان کشورهای مختلف تامین نشده است و بقیه باید به دست بیاید و ان‌شالله تعدادی از این سهمیه‌ها توسط ورزشکاران دختران ایرانی کسب شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0038Gc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت ورزش مربی خارجی امیدوارم مربیان خارجی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فدراسیون ها اجازه بدهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم

مریم بحرینی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دانش بنیان تک‌­نوران (تولیدکننده محصولات دقیق و ارائه دهنده خدمات در حوزه میکروسکوپی و طیف سنجی کاربردی) محسوب می‌شود و به عنوان پژوهشگر برتر و چهره شاخص علمی کشوری در سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان معرفی شده است.

از او بیشتر از ۲۰ مقاله خارجی و ۵۰ مقاله در همایش‌های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

از جمله سوابق اجرایی ایشان، بنیان گذاری آزمایشگاه طیف سنجی مواد نورا، مشاور فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در سال ۱۴۰۰ و موسس و رئیس هیات مدیره شرکت آذران پلاسما است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم