Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح سوال از رئیس جمهور در قوه مقننه ، گفت: این طرح از دستور کار مجلس خارج نشده است و ممکن است در روزهای آتی اعلام وصول شود.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت رئیسه 2 جلسه با طراحان برای بررسی این طرح برگزار کردند، ادامه داد: در جلساتی که با طراحان داشتیم آنها قانع نشدند که این طرح سوال از دستور کار خارج شود و مصر بودند تا این طرح اعلام وصول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تبریز در مجلس اضافه کرد: پس از اینکه طراحان قانع نشدند که این طرح را پس بگیرند و چون اینکه این طرح از سوی فراکسیون انقلاب اسلامی (اکثریت) تدوین شده است مقرر شد در  جلسه این فراکسیون درباره از دستور کار خارج شدن یا اعلام وصول شدن این طرح تصمیم گیری شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه طراحان سوال در حال رایزنی با سایر نمایندگان است، اظهار داشت: هر تصمیمی که در جلسه فراکسیون انقلاب شود هیئت رئیسه نیز این موضوع را اجرا خواهد کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قوه مقننه مجلس شورای اسلامی قوه مقننه طرح سوال از رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان آژانس شاغل در شهرداری از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار توجه به وضعیت معیشت و حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و اظهار کرد: در سال گذشته افزایش حقوق رانندگان توسط اعضای شورا مصوب شد، اما متأسفانه با برخی رفتارها و افزایش ساعت کاری این رانندگان به گونه‌ای عمل شد که گویا افزایش حقوقی اعمال نشده است.

وی افزود: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود تا این رانندگان زحمتکش نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند. در ضمن از مدیریت شهری قزوین خواستاریم تا درباره نحوه پرداختی حقوق رانندگان نظارت‌های بیشتری صورت گیرد تا این افراد شرمنده خانواده خود نباشند.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری شورا با هدف بررسی وضعیت فعالیت یا انحلال شرکت آرمان بنای قزوین، خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت اقدامات و عملکرد شرکت آرمان بنای قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا فعلاً شرکت به فعالیت خود ادامه دهد و از انحلال آن جلوگیری شود.

فرمانی از بررسی لایحه حفظ و نگهداری دهکده طبیعت در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی و املاک خبر داد و افزود: ضمن بررسی این لایحه بر لزوم توجه به پرداخت به موقع حقوق کارکنان و نیروهای شرکتی دهکده طبیعت تأکید جدی شد.

کد خبر 745671

دیگر خبرها

  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود