Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیون ریالی به رانندگان تاکسی جهت بهسازی تاکسی های فرسوده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا شفیعی در مصاحبه با خبرنگار  یزدرسا گفت: با توجه به نوسان قیمتی و عدم توانایی مالی رانندگان برای نوسازی و تعویض تاکسی های فرسوده  معاونت حمل و نقل بار و مسافرشهرداری یزد با صدور کارت اعتباری مخصوص برای رانندگان تاکسی تا سقف 200 میلیون ریال اعتبار جهت بهسازی ظاهری، فنی و  همینطور تعویض قطعات داخلی تاکسی های فرسوده تسهیلات در اختیار این قشر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافرشهرداری یزد اظهار داشت: از ابتدای امسال با شیوع کرونا و همچنین کاهش مسافران درون شهری ناوگان تاکسی پیگیر پرداخت تسهیلات برای کمک به وضعیت معیشتی رانندگان تاکسی را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: در همین راستا تا کنون در سه مرحله وام های۶ ، ۲ و ۵ میلیون تومانی به رانندگان آسیب دیده از دوران کرونا پرداخت شده است. همچنین با اجرای طرح رایگان گاز سوز کردن خودروهای ناوگان تاکسی و بار درونشهری تقریباً تمام  تاکسی های شهر یزد به سیستم گاز سوز نیز مجهز شدند. در گام بعدی نیز برای پیشگیری از خطرات احتمالی درصددیم با انعقاد قرارداد با موسسات بخش خصوصی چک کردن سیستم گاز و کپسول گاز خودرو های تاکسی را به صورت سالیانه فراهم کنیم.

شفیعی با اشاره به دغدغه رانندگان تاکسی برای تهیه لاستیک نیز بیان داشت: تصمیم داریم لاستیک یارانه ای با قیمت مناسب را به دست رانندگان تاکسی برسانیم. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودرو‌های برقی سایر خودروسازان هم در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودرو‌های برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی