Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@09:50:10 GMT

کشف ۳ میلیاردی دلارهای جعلی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۱۶۷۹

کشف ۳ میلیاردی دلارهای جعلی در تهران

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری یک جاعل و توزیع کننده دلار جعلی و کشف ۱۴ هزار و ۵۰۰ دلار جعلی به ارزش ۳ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام خبر دستگیری یک جاعل در محدوده سبزه میدان، گفت: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که فردی با تردد به محله سبزه میدان بازار تهران دلار تقلبی و جعلی را به جای دلارهای واقعی به خریداران و متقاضیان می‌فروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار شناسایی و دستگیری متهم را بر عهده گرفتند و تعداد گشت زنی‌های هدفمند در این محدوده افزایش یافت.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری بازار ظهر روز گذشته به رفتار فردی مظنون و او را دستگیر کردند.

به گفته این مقام انتظامی ماموران در بازرسی از وسایل همراهش موفق شدند ۱۴۵ عدد اسکناس ۱۰۰ دلاری کشف کنند؛ وی در توضیحاتش اقرار کرد که دلارهای جعلی را از فرد ناشناس که فقط از وی شماره تلفن دارد به قیمت کمتری از قیمت واقعی خریداری کرده است و قصد داشته به قیمت واقعی به متقاضیان دلار عرضه کند. در این زمینه تحقیق برای شناسایی هم دست متهم ادامه دارد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین پلیس جعل دلار دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳

برآورد می‌شود سطح قیمت‌ها در بازار فردا نیز به همین صورت نوسانی باشد احتمال اینکه تغییرات زیادی را در بازار فردا داشته باشیم کمی بعید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز طلا حدود ۳۰ هزار تومان در هر گرم نسبت به روز گذشته کاهش یافت، انس طلا نیز حدود ۳۰ دلار افزایشی یافت، دلار نسبت به روز گذشته حدود ۳۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

برآورد می‌شود سطح قیمت‌ها در بازار فردا نیز به همین صورت نوسانی باشد احتمال اینکه تغییرات زیادی را در بازار فردا داشته باشیم کمی بعید است.

نگاهی به سطح قیمت‌ها در بازار روز جاری:

گرم ۱۸ تهران: ۳,۲۳۲,۰۰۰ تومان

انس طلا: ۲,۱۹۶ دلار

مظنه تهران: ۱۴,۰۰۰ تومان

انس نقره: ۲۴.۸۶ دلار

دلار: ۶۰,۹۵۰ تومان

یورو: ۶۵,۶۰۰ تومان

درهم: ۱۶,۲۹۰ تومان

ربع سکه: ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

نیم سکه: ۲۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

سکه طرح جدید: ۳۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

سکه طرح قدیم: ۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سکه یک گرمی: ۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

کد خبر 739454

دیگر خبرها

  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در سال ۱۴۰۳/ سمیعی: قیمت دلار تا پایان سال چه تغییری می‌کند؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد
  • پیش بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ / جدیدترین قیمت خانه در تهران
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ بوربور: تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد