Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک سامان با راه‌اندازی خدمتی تازه، امکان ثبت‌نام و دریافت رمز اولیه نت بانک و موبایلت را به‌صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به شعبه فراهم کرد.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، بانک سامان با هدف کاهش مراجعه به شعب و ارائه خدمات الکترونیک، امکان ثبت‌نام و دریافت رمز اولیه نت بانک و موبایلت را بدون مراجعه به شعبه فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، تمامی مشتریان بانک سامان می‌توانند با مراجعه به صفحه نت بانک سامان و یا موبایلت و انتخاب گزینه «ثبت‌نام اینترنت بانک/موبایلت» فرآیند فعال‌سازی اولیه این خدمت را آغاز کنند.

مشتریان در ادامه لازم است، شماره ملی و شماره کارت بانک سامان را در بخش مربوطه وارد کنند و سپس رمز پویای ارسال شده به تلفن همراه خود را به همراه کد امنیتی سه‌رقمی روی کارت (CVV2)، تاریخ انقضای کارت و رمز دوم کارت خود را ثبت کنند.

در قسمت بعد، سایت اقدام به تولید نام کاربری می‌کند و لازم است که مشتریان رمز ورود خود را انتخاب و سپس مجدداً تکرار کنند و گزینه تغییر رمز عبور را انتخاب کنند.

مشتریان در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اینترنت بانک بانک سامان پول نیوز اینترنت بانک موبایل بانک کارت اعتباری بانک سامان نت بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت زمان تحویل کارت سوخت کاهش یافت

معاون وزیر نفت گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلیل سالاری با بیان اینکه هم اکنون زمان تحویل هر کارت سوخت کمتر از یک ماه است. اظهار کرد: امسال برنامه داریم که زمان تحویل کارت‌های سوخت را به یک هفته کاهش دهیم.

وی افزود: برای تحقق این امر، نیاز است که شرکت پژوهش و توسعه ناجی با وزارت نفت همکاری کند. تا فرآیند نام نویسی کارت سوخت هم الکترونیکی شود.

این مقام مسئول با اشاره به الزامی شدن استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده. ادامه داد: با توجه به اینکه بین استفاده از کارت سوخت شخصی و کارت سوخت جایگاه داران تفاوتی وجود ندارد. مردم ترجیح می‌دهند که ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی را در کارت‌های سوخت شخصی خود ذخیره کرده و کارت سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه هر کارت سوخت شخصی، ماهانه ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی و ۱۰۰ لیتر اعتبار سه هزار تومانی دارد. افزود: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند. زیرا، هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

معاون وزیر نفت با اشاره به افزایش ترددهای جاده‌ای در ایام نوروز گفت. با توجه به کافی نبودن زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی، تعداد کارت‌های اضطراری جایگاه‌داران را در ایام سفر افزایش داده‌ایم. و به همین علت، چالش و مشکلی در حوزه سوخت‌رسانی نداشتیم.

وی در پاسخ به این مسئله که شرکت پژوهش و توسعه ناجی علت تأخیر در الکترونیکی شدن صدور کارت‌های سوخت را مسائل امنیتی ناشی از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت می‌داند، گفت: شرایط ما آماده است؛ زیرا، خدمات صدور کارت سوخت ارتباطی به سامانه هوشمند سوخت ندارد.

سالاری در پاسخ به این سوال که آیا تأییدیه پدافند غیرعامل در این باره دریافت شده؟ گفت: هماهنگی‌ها انجام شده، جلسات هم برگزار شده و امیدواریم که در ماه فعلی و ماه آینده، این فرآیند را به سمت مسیر اجرا ببریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 740145

دیگر خبرها

  • خبر تازه‌ درباره کارت‌‌های سوخت
  • خبر تازه‌ درباره کارت‌ های سوخت
  • مدت زمان تحویل کارت سوخت کاهش یافت
  • یک شرکت متخلف در لرستان محکوم به بازگرداندن ۵۷۲ هزار یورو شد
  • تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت
  • قبل از سفارش چاپ کاتالوگ این نکات رو بدون!
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی