Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالهی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تقویت تولید، گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد استان برنامه محوری حوزه اقتصادی استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسدعبدالهی» امروز( 24 شهرویر) در نشست سراسری معاونین اقتصادی استانداری های لرستان، افزود: احیای واحد های تولیدی راکد و رفع موانع تولید می تواند بستر شکوفایی اقتصادی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اقتصادی استانداری لرستان افزود: شناسایی واحد های اقتصادی ورشکسته استان ها نیز مورد بحث و گفتگو بود که بررسی علل این اتفاق و رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: طرح و بررسی مشکلات مبتلابه حوزه های مختلف اقتصادی استان ها در این نشست مطرح و در خصوص آن تبادل نظر صورت گرفت.

 

عبدالهی اظهار داشت: تبیین مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، دیگر موضوع مهم جلسه امروز بود که با حضور سردار فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح کشور، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه پیشگیری از تملک واحد های تولیدی توسط بانک ها و بازگشت آنها به چرخه اقتصادی کشور گزارش جامعی ارائه گردید و بر ادامه روند واگذاری این واحد ها به سرمایه گذار جدید و توانمند تأکید شد . 

 

معاون استاندارلرستان افزود: شناسایی واحد های اقتصادی ورشکسته استان ها نیز مورد بحث و گفتگو بود که بررسی علل این اتفاق و رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

 

عبدالهی تصریح کرد: تأکید سیاست های اقتصادی کشور بر شناسایی و رفع مشکلات حوزه های مختلف اقتصادی و از طرفی بالا بردن کیفیت شاخص‌های توسعه اقتصادی است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: احیای واحد های تولیدی رفع موانع تولید اشتغال واحد های تولیدی اقتصادی استان واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال ادامه دارد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی تداوم می‌یابد