Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیری از برگزاری کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی خبرداد و گفت: تا کنون ۵۰ مقاله پذیرفته شده داریم که با توجه به فرصت محدود چهارماهه، این تعداد مقاله قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی نصیری» در نشست خبری کنفرانس های بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که پیش از ظهر امروز(دوشنبه 24 شهریور) در سالن جلسات این پژوهشگاه برگزار شد، در تشریح جزئیات «کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی» اظهار داشت: فاصله اعلام فراخوان تا دریافت مقالات محدود بود ولی استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کمیته اجرایی کنفرانس معرفت دینی افزود: ما حدود چهار ماه فرصت گذاشتیم و با وجود این که همایش های با مهلت زیر یک سال معمولا با تعداد بسیار کم مقالات مواجه می‌ شوند ولی با توجه به موضوع کنفرانس که مورد علاقه بسیاری از فرهیختگان از داخل و خارج کشور است، استقبال خوبی شد.

 

دبیر کمیته اجرایی همایش معرفت دینی با اشاره به این که نتیجه این کنفرانس نشان از اقبال عمومی اندیشمندان به حوزه معرفت دینی دارد، خاطرنشان ساخت: تا کنون 50 مقاله پذیرفته شده داریم که در این فرصت محدود قابل توجه است؛ در حوزه داخل و بین الملل اساتید بسیاری اعلام آمادگی کرده اند که با توجه به محدودیت زمانی باید تنها تعدادی را برای سخنرانی گزینش کنیم.

 

وی بیان داشت: برای ارسال مقالات تا 15 مهرماه فرصت وجود دارد که علاقه مندان می‌توانند به سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش کنفرانس ها مراجعه کرده و کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی را انتخاب کرده و بعد از ثبت نام فایل ورد مقاله خود را از طریق سایت برای ما ارسال کنند و ما با ایمیلی که قرار داده می‌ شود با افراد در ارتباط خواهیم بود.

 

عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 3211204 تماس بگیرند یا با پست الکترونیکی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارتباط برقرار کنند و سؤالات خود را از دبیرخانه کنفرانس بپرسند.

 

وی با بیان این که این کنفراس دارای کد اختصاصی علوم جهان اسلام(isc) است، گفت: این همایش همچنین دارای مجوز بین المللی است و به صاحبان مقالات، مجوز پذیرش مقالات بین المللی داده می‌ شود و مقالات برتر و برگزیده در مجلات اختصاصی علمی پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به چاپ خواهد رسید که یک شماره یا دو شماره اختصاص داده خواهد شد.

 

نصیری با اشاره به شیوه ارتباط اندیشمندان با کنفرانس برای ارائه مباحث خود، گفت: ما برای روز کنفرانس لینکی ارسال می‌ کنیم که از طریق آن می‌ توانند به صورت مجازی شرکت کنند و قرار بر این است که دبیرخانه به صورت دائمی فعالیت کند تا بتوانیم موجب رضایت فرهیتختگان و محققان را فراهم کنیم.

 

وی در ادامه یادآور شد: در ارتباط با پنل های تخصصی زیرساخت های فنی لازم را برای این که بتوانیم پنل های تخصصی را در فضای مجازی برگزار کنیم، داریم اما الان یک مقدار زود هست که بخواهیم در مورد آن اظهار نظر کنیم چون هنوز مشخص نیست که چه مقدار شرکت کننده داریم و چطور می‌ توانیم این کار را انجام بدهیم، چون تجربه اول است و انشاءالله نزدیک به کنفرانس حتما در مورد این موضوع تصمیم گیری نهایی خواهند کرد.

 

دبیر کمیته علمی کنفرانس با اشاره به برگزاری چهار پیش نشست برای این همایش و ادامه داشتن پیش نشست ها تا روز کنفرانس خاطرنشان ساخت: ما اندیشمندانی از کانادا، آلمان و چندین کشور اروپایی دیگر و همین طور شرق و غرب آسیا خواهیم داشت.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی نصیری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است و امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم، کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود که در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وی افزود: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو‌ کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

وزیر علوم گفت: نتیجه دو سال کنکور که ۴ نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند.

زلفی گل ادامه داد: سازمان سنجش سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی