Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی را به آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی، نماینده ولی‌فقیه و سرپرست بنیاد پانزده خرداد تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام احمد مروی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آیت الله حاج شیخ حسن صانعی دامت برکاته

نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست بنیاد پانزده خرداد

درگذشت مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ یوسف صانعی (قدس سره) را به حضرتعالی، بیت شریف و به ویژه فرزندان محترم و جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالله امید و همه ارادتمندان و شاگردان آن فقیه اهل بیت (ع) تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلمذ در حوزه درس حضرت امام راحل و آشنایی با مبانی اصولی و فقهی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، فعالیتهای انقلابی و مسئولیت‌های مختلف ایشان در نظام جمهوری اسلامی گوشه‌ای از تلاش‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی ایشان است.

در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا سلام الله علیه، رضوان و مغفرت الهی برای آن مرحوم و صبر و اَجر جزیل برای بازماندگان محترم مسالت می‌نمایم.
 

کد خبر 5023814

منبع: مهر

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام احمد مروی پیام تسلیت ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا محرم 99 شهرکرد گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر کرمانشاه شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی آیت الله حاج شیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه