Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری اظهار داشت: یکی از مشکلات عمومی جامعه، درگیری برخی خانواده ها با مشکل اعتیاد بوده که در حوزه های اقتصادی، اشتغال، معیشت و سلامت خانواده ها نیز تاثیرگذار است.
این مسئول افزود: دولت اعتبارات لازم را برای پشتیبانی از مراکز نگهداری از معتادین متجاهر را تخصیص داده اما اقدامات صورت گرفته  جهت خروجی مطلوب نیازمند همت جهادی و همراهی و تعامل تمامی دستگاه های مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: تاکنون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با تلاش بی وقفه از هشت هزار و ۲۷۲  معتاد متجاهر تست کرونا گرفته و سپس به مراکز نگهداری ماده ۱۶ منتقل کرده است.
توکلی کجانی اضافه کرد: راه اندازی کارگاه های کارآفرینی در مراکز نگهداری معتادین در اولویت قرار گیرد تا معتادین با یادگیری حرفه پس از بهبودی وارد چرخه اشتغال و تولید شوند.
وی یادآور شد: در مراکز نگهداری معتادین ماده ۱۵ و ۱۶ و  نظارت های لازم از طریق شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی شهرستان ری صورت گیرد تا فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضد عفونی اماکن بصورت مستمر و دقیق اجرا شود.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

برچسب‌ها شهرستان ری وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان پیشگیری از اعتیاد شهرستان ری وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان پیشگیری از اعتیاد اخبار کنکور مراکز نگهداری شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید روح الله موسوی بیان کرد: محیط زیست بدون آلودگی در نهایت سلامت انسان‌ها را تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاستیک به یکی از بحران‌های زیست محیطی کره زمین تبدیل شده است افزود: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی زیاد شده که برای زمین بحران ایجاد کرده و زندگی بسیاری از حیوانات به دلیل آلودگی محیط زیست با مواد پلاستیکی به خطر افتاده است.

موسوی اظهار کرد: به همین دلیل باید از دوران دانش‌آموزی کودکان و نوجوانان آموزش ببینند تا از مواد پلاستیکی کمتر استفاده کنند و زباله‌های پلاستیکی را در محیط و طبیعت رها نکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا به خانواده‌های خود نیز برای حفظ محیط زیست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان